شناسهٔ خبر: 67359613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

ایتالیا از گروه مرگ نجات پیدا کرد/ کرواسی در انتظار یک معجزه

تیم های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند و تیم ملی کرواسی برای صعود به مرحله بعد باید منتظر اتفاقات ویژه ای باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا در گروه B شامگاه دوشنبه با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های اسپانیا و ایتالیا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند.

در یکی از این دیدارها تیم‌های ایتالیا و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «ردبول آرنا» به مصاف هم رفتند و در حالی که کرواسی در دقیقه ۵۵ با گل مودریچ پیش بود اما در دقیقه ۸+۹۰ «ماتیا زاکانی» گل تساوی را برای ایتالیا به ثمر رساند تا معادلات در این گروه به هم بریزد و لاجوردی پوشان راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

در دیگر دیدار هم تیم‌های اسپانیا و آلبانی در ورزشگاه «دوسلدورف آرنا» رو در روی هم قرار گرفتند که اسپانیا موفق شد یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. تک گل اسپانیا در این دیدار را «فران تورس» در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند.

به این ترتیب و در پایان رقابت‌ها در گروه B اسپانیا با ۹ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد و ایتالیا با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاد تا این دو تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. کرواسی با ۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و آلبانی با یک امتیازچهارم شد.

کرواسی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان یکی از ۴ تیم برتر سوم، باید امیدوار باشد هر چهار تیم اسلوونی، صربستان، جمهوری چک و گرجستان دیدار آخر خود را با شکست به پایان برسانند.

نظر شما