شناسهٔ خبر: 67359096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور: دولت سیزدهم بدون اتکا به آمریکا، ایران را اداره کرد

کرمان- ایرنا- وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم بدون اتکا به آمریکا و با قدرت مردم کشور را اداره کرد و در همین شرایط ، قدرت بازدارندگی نظام موجب شکست استکبار جهانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی ۳۰ هزار نفری شهید رئیسی کرمان اظهار کرد: نه تنها تسلیم آمریکا نشدیم بلکه با قدرت از جبهه مقاومت نیز دفاع کردیم. پیشرفت سیاست خارجی دولت سیزدهم بسیار بیشتر از کسانی بود که خود را متبحر سیاست خارجی می‌دانستند.

وی با اشاره به بدرقه میلیونی شهید رئیسی گفت: مردم از شهید رئیسی ازخودگذشتگی، تواضع، خدا پرستی و ولایتمداری دیدند و مردم ایران با شهید سلیمانی و شهید رییسی ها در دنیا سربلندند.

وزیر کشور با یادآوری تداوم خدمت دولت شهید رئیسی بیان کرد: در سه روز اخیر حدود ۴۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح شده و طرح های دیگری نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن ساخت بیش از ۲ میلیون واحد در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از خدمات دولت مردمی است چرا که در زمینه‌های مختلف از جمله آبرسانی به روستاها و احیای واحدهای راکد فعالیت‌های ارزشمندی توسط دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی انجام شده است.

وحیدی اظهار کرد: احیای واحدهای راکد موجب شده بود کارگران علاقه زیادی به شهید رییسی پیدا کنند و او احساس منزلت به کارگران داد به طوریکه کارگران یک مجموعه تولیدی سه بار رییس جمور را دیده بودند.

وحیدی با اشاره به رشد اقتصادی ۴.۵ درصدی کشور در دوران فعالیت دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: این نرخ از رشد همه کشورهای همسایه بالاتر است، همچنین در زمینه کاهش نرخ بیکاری پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم تا جایی که در برخی مناطق تقاضای نیروی کار شده است.

نظر شما