شناسهٔ خبر: 67358893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سیو فوق‌العاده لیواکوویچ: امید کرواسی زنده ماند (عکس)

ضربه سر زیبای آلساندرو باستونی، با واکنش فوق‌العاده‌ای از دومینیکو لیواکوویچ دفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، دو تیم کرواسی و ایتالیا از گروه B به مصاف همدیگر رفته‌اند و برای صعود به مرحله بعد تلاش می‌کنند.

شاگردان لوچانو اسپالتی در دو بازی ابتدایی‌شان در یورو، یک برد و یک باخت ثبت کرده‌اند. آنها ابتدا در مقابل آلبانی به پیروزی ۲-۱ رسیدند اما در دیدار بعدی با یک گل از اسپانیا شکست خوردند.

در سمت دیگر کرواسی نمایش‌های ناامیدکننده‌ای داشته و پس از شکست ۳-۰ برابر اسپانیا، در دیدار دوم مقابل آلبانی در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز را از دست داد و فقط یک تساوی کسب کرد.

در حالی‌که در بازی آخر ایتالیا برای صعود به مرحله حذفی به یک پیروزی و یا حتی تساوی نیاز دارد و در سمت دیگر کرواسی فقط در صورت برد به مرحله بعد خواهد رفت، این آتزوری بود که جدی‌ترین موقعیت بازی را خلق کرد.

در دقیقه ۲۸ پس از ارسال کرنر به صورت کوتاه، توپ به نیکولو بارلا رسید و این ستاره اینتر میلان تصمیم گرفت آن را به روی دروازه ارسال کند. سانتر زیبای این بازیکن در مقابل دروازه به باستونی رسید و در حالی‌که هیچکدام از بازیکنان کرواسی مزاحم او نبود، این مدافع با یک ضربه سر فوق‌العاده دروازه کروات‌ها را تهدید کرد اما لیواکوویچ توانست با یک سیو تک‌دست و زیبا، این توپ را دور کند تا بازی همچنان بدون گل بماند.

2047414 2047415 2047413

نظر شما