شناسهٔ خبر: 67358859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مهمانی غدیر در روستای باغکمش برگزار شد

مرتضی جعفری

مهمانی غدیر با هدف ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان باغکمش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ویژه برنامه مهمانی غدیر بمناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری گروه جهادی بنی فاطمه (س)، مرکز نیکوکاری سحاب رحمت فاطمه (س)، مدرسه شهید شکاری و دهیاری و شورای اسلامی روستای باغکمش در مدرسه شهیدشکاری این روستا با حضور بابک رهنما بخشدار پردیس، دانش آموزان و خانواده هایشان برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد و متنوع، پرده خوانی جذاب غدیر و اجرای سرود و طرح موضوعات ترویجی و آموزشی ویژه کودکان و مادران، با موضوع عید غدیر خم و اجرای مسابقه توسط گروه بنی فاطمه (س) اجرا شد.

بابک رهنما بخشدار پردیس ضمن تبریک عید غدیر خم هدف از اجرای این مراسم را ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان، یادآوری مباحثی چون تبیین موضوع غدیر به ویژه برای کودکان دانست و افزود: در دهه ولایت با برنامه ریزی بخشداری پردیس و مجموعه دهیاریهای تابعه تلاش شد برنامه های ترویجی، فرهنگی برای تمام اقشار به خصوص بانوان و کودکان با رویکرد محله‌محور برگزار شود و بیش از ۱۲ برنامه فرهنگی در این دهه در روستاها اجرا شد.

در پایان ضمن برگزاری مسابقات و اهدا جایزه از حاضرین پذیرایی شد.

بخشداری مرکزی پردیس و دهیاری و شورای اسلامی باغکمش از حسن تعامل گروه جهادی بنی فاطمه(س) و مدیریت و همکاران مدرسه شهیدشکاری قدردانی کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما