شناسهٔ خبر: 67358221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین تمرین مورینیو با فنرباغچه غلغله شد! (عکس)

ژوزه مورینیو که پس از اخراج از رم در ژانویه، هدایت یازدهمین تیم خود را برعهده گرفته، همه را غافلگیر کرد. او با امضای قراردادی دو ساله جانشین اسماعیل کارتال در فنرباغچه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی پرتغالی که سابقه حضور در چلسی را دارد، گزینه هدایت تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس و لیگ حرفه‌ای عربستان بود، اما در نهایت ترجیح داد راهی ترکیه شود. فنرباغچه پرافتخارترین تیم تاریخ این کشور است، اما از سال ۲۰۱۴ قهرمان لیگ نشده است.

مورینیو که پس از کارشناسی فینال لیگ قهرمانان، برای امضای قرارداد به استانبول سفر کرده بود، حالا با جدیت تمرینات پیش‌فصل تیم جدیدش را آغاز کرده است.

حضور رسانه‌ها در کنار زمین برای تماشای تمرینات «آقای خاص» با اتفاقی غیرمنتظره همراه بود. طبق گفته‌های سرجان همزه‌اوغلو، مورینیو با «رفتاری بسیار صمیمانه و گرم» به تک تک خبرنگاران حاضر در کنار زمین خوش‌آمد گفت.

2047398 2047399

این مربی پرتغالی در فنرباغچه با هافبک برزیلی، فرد، دوباره هم‌تیمی می‌شود. نکته جالب اینجاست که مورینیو پیش از این به طور علنی گفته بود که تمایلی به خرید این بازیکن در منچستر یونایتد نداشته است.

فنرباغچه برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده باید از مراحل مقدماتی این رقابت‌ها عبور کند. مورینیو با اشاره به تاثیر یورو ۲۰۲۴ روی روند آماده‌سازی تیم، گفت: «کار سختی است، چون سه دور انتخابی داریم و از طرفی هشت بازیکن فنرباغچه در یورو هستند و پیش از دور اول به اردوی پیش‌فصل نمی‌رسند. اما همانطور که می‌دانید من عاشق چالش هستم، پس برای حضور در لیگ قهرمانان خواهیم جنگید.»

«از لحظه‌ای که قراردادم را امضا کردم، رویاهای شما رویاهای من هم هستند.»

2047400

نظر شما