شناسهٔ خبر: 67358142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تاکید استاندار خوزستان بر برخورد با پمپاژ غیرقانونی آب

اهواز-استاندارخوزستان گفت:برخی موارد قطعی برق به دلیل مداخله انسانی برای برداشت وپمپاژآب توسط افرادسودجو بودکه غیرقانونی است واین افرادبه عنوان عوامل مخل آسایش عمومی مورد برخوردقرارمی گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز دوشنبه در حاشیه نشست مدیریت مصرف بهینه آب و برق، اظهار کرد: طی پنجاه سال گذشته شاهد موج گرمای کم سابقه‌ای بودیم؛ در جلسه امروز مشکلات روستاها و مناطقی که دچار کمبود آب و برق هستند مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه جای نگرانی چندانی نیست اما سه یا چهار واحد در نیروگاه‌های رامین، آبادان و زرگان از مدار خارج شدند که در حال بازگشت به شبکه هستند.‌

وی ادامه داد: برخی از موارد قطعی برق به دلیل مداخله انسانی برای برداشت و پمپاژ آب توسط برخی از افراد سودجو بود که اقدامی غیرقانونی است و در این شرایط به نوعی خیانت محسوب می‌شود و این افراد به عنوان عوامل مخل آسایش عمومی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: ضمن عذرخواهی از اهالی روستاهایی که آب به آنها نرسید یا به دلیل این حوادث دچار قطعی برق شدند امیدواریم با اقدامات لازم شاهد این کمبودها نباشیم.

نظر شما