شناسهٔ خبر: 67358110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای آبادانی ایران باید پای صندوق های رای آمد

یاسوج -ایرنا- فعال اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای آبادانی ایران و بهبود شرایط به ویژه ساماندهی وضعیت معیشتی و اقتصادی باید صندوق های رای آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،محمود منطقیان دوشنبه شب در جمع هواداران مسعود پزشکیان در یاسوج با یادآوری اینکه شمارش معکوس برای روز اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده افزود:بخش قابل‌توجهی از اقوام ایرانی و اصلاح طلبان برای سپردن ریاست جمهوری به دکتر پزشکیان همدل شده اند و درصورت ادامه موج های حمایتی ایشان پیروز انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان در پی گرانی های اخیر در تامین مخارج اولیه زندگی خود مانده اند و انگیزه ای برای شرکت در انتخابات ندارند تاکید کرد که جوانان باید بدانند در صورت حضور و انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور وضعیت کشورو معیشت آنان بهبود می یابد.

او گفت: همگان به ویژه جوانان را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت می کنیم.

منطقیان عنوان کرد: مسعود پزشکیان همه خصوصیات یک انتخاب اصلح برای نشستن بر مسند ریاست جمهوری را دارد.

برای آبادانی ایران باید پای صندوق های رای آمد

وی با یادآوری اینکه پزشکیان درد مردم را می داند و برای درمان این مشکلات پای در این میدان رقابت گذاشته بیان کرد: او سیاست و قدرت را برای خدمت به مردم می خواهد.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت کشور و آبادانی ایران زمین پای صندوق های رای می رویم.

منطقیان با بیان اینکه برخی شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی نسبت به انتخاب عوامل اجراکننده انتخابات که متعلق به کاندیدی خاص است ابهام دارند از مسوولان خواست برای از بین بردن این ابهامات چاره اندیشی کنند.

اجتماع هواداران مسعود پزشکیان در نزدیکی مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

این آیین با پخش زنده موسیقی. محلی و اشعار حماسی در همدلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای مشارکت در انتخابات انتخاب اصلح همراه شد.

نام بردن از چهره های سرشناس اصلاح طلب از جمله بهرام تاجگردون، سید باقر موسوی،زنده یاد سید قادر لاهوتی با تشویق حاضران مواجه شد.

نظر شما