شناسهٔ خبر: 67357423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حسن روحانی به کاندیداهای اصولگرا: چرا دولت سیزدهم را نادیده می گیرید؟ /توبه کنید و از ملت عذرخواهی کنید /چرا FATF را نگذاشتید اجرا شود؟

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: در مناظره های پخش شده از تلویزیون، آمار و ارقام ناصحیح گفته می شود و دولت سیزدهم را کلا نادیده می گیرند، آن را فراموش کرده و کنار می گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در سه مناظره انتخاباتی توهین‌ها و اتهاماتی علیه حسن روحانی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیان کردند که دفتر ایشان طی سه نامه به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار تخصیص وقت برای پاسخ به آن‌ها شد که تاکنون پاسخی به این نامه‌ها داده نشده است.

با وجود محفوظ بودن حق پاسخ در صداوسیما در همان برنامه و مدت مشابه (که تا ظهر فردا امکان‌پذیر است) روحانی به برخی شبهات، ادعاهای آماری و اتهامات برخی از نامزدها پاسخ داده که در ساعات آینده به تدریج منتشر می‌شود.

وی در بخشی از سخنانش گفت: در این مناظره ها آمار و ارقام ناصحیح گفته می شود و دولت سیزدهم را کلا نادیده می گیرند، آن را فراموش کرده و کنار می گذارند.

روحانی افزود: حتی در خصوص صادرات نفتی هم در مناظرات دروغ می گویند. ۳۰۰ میلیارد دلار به کشور ضربه زدند و هیچ و پوچ شد، برای اینکه به دولت دوازدهم ضربه بزنند.

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم تصریح کرد: آقایانی که امروز کاندیدا هستند یک نفرشان به هر حال رئیس جمهور می شود، اگر رئیس جمهور شد، آن موقع چه می خواهد بگوید؟ مشکلات دولت سیزدهم را چگونه به مردم بیان می کند؟ چرا به بانک ها ظلم کردند؟ چرا به مردم ظلم کردند؟ چرا به تجارت خارجی ظلم کردند، چرا FATF را نگذاشتید اجرا شود؟

توبه کنید از ملت عذرخواهی کنید.

۲۷۲۱۸

نظر شما