شناسهٔ خبر: 67357301 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط فروش لونا GRE، سدان برقی وارداتی ایران خودرو (تیر 1403)

صاحب‌خبر -

شرایط فروش لونا GRE به‌عنوان سدان برقی وارداتی ایران خودرو در تیر 1403 اعلام شد. ایران خودرو سدان Luna GRE EV را با قیمت قطعی عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد سدان برقی لونا GRE را از طریق سامانه فروش خودروهای وارداتی در تیر 1403 به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش لونا GRE – تیر 1403

در این طرح لونا GRE با قیمت نهایی 1 میلیارد و 213 میلیون و 67 هزار و 700 تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. متقاضیان فقط به مدت 5 روز از تاریخ صدور این بخشنامه فرصت دارند تا فرایند واریز وجه را انجام دهند. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روزه اعلام شده است.

مشخصات فنی لونا GRE

شرایط فروش لونا GRE شرایط فروش لونا GRE

لونا GRE به یک پیشرانه برقی سنکرون مغناطیس دائم مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 149 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته به چرخ‌های جلو می‌رسد. این سدان برقی ظرف مدت 9.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 140 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی لونا جی آر ای 

شرایط فروش لونا GRE شرایط فروش لونا GRE

از امکانات رفاهی و ایمنی لونا جی آر ای می‌توان به سنسور نور و باران، نمایشگر پشت آمپر 7 اینچی دیجیتال، ورود و استارت بدون کلید، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، پاور ویندوز، ترمز پارک برقی، ترمز کمکی اضطراری، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، فرمان کمکی برقی، دو عدد پورت USB، تهویه اتوماتیک و تنظیمات دستی صندلی‌های جلو اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

نظر شما