شناسهٔ خبر: 67357278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پورمحمدی: بسیاری از مشکلاتی که سال ۸۸ داشتیم به خاطر این بود که سیاست های انتخاباتی ما درست نبود / لاریجانی و جهانگیری تایید صلاحیت نشدند؛ چرا؟ اینها سئوالات مردم است

پورمحمدی گفت: لاریجانی و جهانگیری تایید صلاحیت نشدند. چرا این‌ها تایید نشدند و ما شدیم؟ این‌ها سئوالات مردم است. بسیاری از مشکلاتی که سال ۸۸ داشتیم به خاطر این بود که سیاست‌های انتخاباتی ما درست نبود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی پورمحمدی تاکید کرد: ما چرا نمی‌خواهیم درباره سیاست داخلی حرف بزنیم؟ موضوع مهم امروز کشور انتخابات است و انتخابات با مشارکت مردم پیش می‌رود.
 
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی  شامگاه دوشنبه - ۴ تیر ۱۴۰۳ - در چهارمین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع سیاست و محور «ایران در جهان امروز»، در فرصت ۵ دقیقه‌ای مرحله نخست، اظهار کرد: سیاست خارجی تداوم سیاست داخلی است. ما الان در حال برگزاری مقدمات انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم، این مناظره هم سیاسی است اما کجا بحث سیاست داخلی انجام شد؟
 
وی افزود: این‌همه جلسات گفت‌وگو و مباحثه انجام شده اما حرفی از سیاست داخلی به میان نیامده است. همین سه کاندیدایی که تاکنون در این مناظره حرف زدند هم حرفشان درباره سیاست خارجی بود.
 
پورمحمدی تاکید کرد: ما چرا نمی‌خواهیم درباره سیاست داخلی حرف بزنیم؟ موضوع مهم امروز کشور انتخابات است و انتخابات با مشارکت مردم پیش می‌رود. رهبری هم تاکید دارند که با مشارکت اقتدار ملی تولید می‌شود.
 
وی یادآور شد: با اقتدار ملی هم خطرات دشمن رفع می‌شود و هم مشکلات داخلی را حل می‌کنیم.
 
او گفت: لاریجانی و جهانگیری تایید صلاحیت نشدند. چرا اینها تایید نشدند و ما شدیم؟ اینها سئوالات مردم است. بسیاری از مشکلاتی که سال ۸۸ داشتیم به خاطر این بود که سیاست های انتخاباتی ما درست نبود.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما