شناسهٔ خبر: 67357157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهم سبک‌ها در نمایشگاه نقاشی «نبض قلم» اردبیل

اردبیل - ایرنا - بانوی گرافیست و نقاش اردبیلی با برپایی نمایشگاه انفرادی تابلوهای نقاشی و گرافیک با موضوع‌های متنوع، علاقه‌مندان سبک‌های مختلف این رشته های هنری را مجذوب خلاقیت‌ خود کرد.

صاحب‌خبر -

خدیجه رحیمی شامگاه دوشنبه در نمایشگاه آثار نقاشی و گرافیک خود در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۵ تابلو سیاه قلم و رنگ روغن در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این تابلوها بر اساس سبک‌های متنوعی همچون رئال، سورئال، مدرن و کوبیسم آفریده شده و تنوع سبک‌ها و متفرقه بودن مضامین آثار، سبب جلب توجه علاقه مندان و تماشاگران شده است به طوری که روزانه در زمان فعالیت نمایشگاه ( از ساعت ۱۷ تا ۲۰) حدود ۴۰ نفر از این مجموعه بازدید می‌کنند و چند تابلو نیز فروخته شده است.

وی ادامه داد: برای تهیه هر اثر سیاه و سفید، حدود یک‌هفته و برای آفرینش هر تابلو رنگی بیش از یک‌هفته زمان لازم است و بهترین مشوق من برای این هنر، خانواده‌ام هستند.

بانوی گرافیست و نقاش اردبیلی گفت: حضور و بازدید مردم در همین ساعات محدود، انگیزه زیادی برای فعالیت بیشتر به من می‌دهد و تصمیم دارم در آینده نزدیک نمایشگاه انفرادی از آثار خود را در خانه هنرمندان تهران برگزار کنم.

رحیمی افزود: هنرمندان به حمایت بیشتری از ناحیه مسئولان نیاز دارند و به هنر و خلاقیت‌های هنری بانوان نباید نگاه جنسیتی حاکم باشد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است و هنرمندان زیادی در رشته‌های مختلف هنری در قالب تیم‌ها و انجمن‌های متعدد در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال هستند.

نظر شما