شناسهٔ خبر: 67356900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها را ندارد

رئیس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان با اشاره به حضور ۶۰ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان کرمان گفت: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رحمان جلالی در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد: ما مجری انتخابات و حافظ رای مردم هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت؛ همه شش نامزد مورد تایید شورا نگهبان برای ما محترم هستند و وظیفه برگزاری انتخابات سالم را برای همه آنها داریم.
وی افزود: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند. تمام امکانات اعم از بیلبوردها و سالن‌ های ادارات نیز با قرعه‌کشی در اختیار نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات قرار گرفته است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان در ادامه به کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی و رصد دستگاه‌ های نظارتی بر فعالیت‌های تبلیغاتی اشاره و بیان داشت: کار انتخاباتی نیروهای دولتی در خارج از ساعت اداری و بدون بهره‌ برداری از هرگونه امکانات دولتی ممکن خواهد بود، اما عوامل اجرایی انتخابات به هیچ‌ وجه حق شرکت در ستادها و کارهای تبلیغاتی را ندارند.
جلالی تصریح کرد: ۶۰ هزار عامل اجرایی، برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر استان به عهده دارند و برای همه آنها دوره توجیهی و آموزشی برگزار شده است.
وی با اشاره به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت گفت: آرایش دشمن در تقابل با این راهبردها است.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات اظهار کرد: دکترین رهبری در کل ستاد انتخابات حاکم است و ما به عنوان مجری انتخابات و حافظ رأی مردم، رسماً اعلام می‌کنیم در انتخابات هیچ کاندیدایی نداریم./ استانداری کرمان

نظر شما