شناسهٔ خبر: 67356741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف:

باید کسی را انتخاب کنیم که زحمات «شهید رییسی» را به باد ندهد

محبوبه علی آقایی

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه کشور در آستانه یک انتخابات حساس قرار گرفته، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که زحمات شهید رییسی را به باد ندهد و از طرفی بتواند کشور را از مشکلات اقتصادی و معیشتی عبور دهد.

صاحب‌خبر -

 علی نیکزاد در همایش حامیان کرمانشاهی محمدباقر قالیباف که عصر امروز( ۴ تیر) در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد با تسلیت شهادت شهدای خدمت، گفت: ما هنوز عزادار رییس جمهور عزیزمان هستیم و در این شرایط در آستانه یک انتخابات حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته ایم.

وی افزود: این انتخابات بر سرنوشت تک تک ما اثرگذار است و باید بتوانیم با انتخابی شایسته، دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب و خدمات شهید رییسی را حفط کرده و بر آنها اضافه کنیم.

نیکزاد با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی، گفت: هر کس که می‌گوید انقلاب دستاوردی نداشته دروغگویی بیش نیست، چرا که ما در تمام حوزه‌ها عملا عقب افتاده از جهان بودیم و حتی در اوایل انقلاب سیم خاردار هم نداشتیم، اما امروز موشک نقطه‌زن داریم که از حریم کشور کیلومترها آنطرف‌تر دفاع می‌کند.

وی افزود: اگر روزی می‌گفتند ایران، اسراییل را هدف قرار می‌دهد قطعا هیچ کس باور نمی‌کرد، اما امروز می‌بینیم در عملیات «وعده صادق» با موشک‌های نقطه زن اسراییل را هدف قرار می‌دهد و کسی جرات پاسخگویی ندارد.

نیکزاد گفت: اگر این دستاوردها نبود ما هرگز نمی‌توانستیم ایرانی امن و مستقل داشته باشیم، چرا که امروز دشمنان ما از جمله اسراییل و آمریکا حقیقت خود را عیان کرده‌اند و حالا تمام جهان می‌بینند که اینها به زن و بچه هم رحم نمی‌کنند و حتی بیمارستان‌ها را هم وحشیانه هدف حملات خود قرار می‌دهند و قطعا اگر دستاوردهای انقلاب نبود ما هم امنیت نداشتیم.

وی افزود: در شرایط حساس امروز منطقه و جهان باید با یک انتخاب آگاهانه رییس جمهوری انتخاب کنیم که این دستاوردها را حفظ کرده و بر اقتدار و قدرت ایران در منطقه و جهان بیفزاید و از طرفی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

نکیزاد با اشاره به خدمات دولت شهید رییسی گفت: دولت ایشان خداباور و مردم محور بود و انصافا و حقیقتا برای مردم شبانه روز تلاش کردند.

وی به تلاش هزار روزه دولت شهید رییسی اشاره و تصریح کرد: ایشان طی این مدت شبانه روز تلاش کردند، اما شاهدیم که برخی به ایشان افترا زدند و این همه زحمت و خدمت را نادیده گرفتند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای ادامه راه شهید رییسی،  گفت: حقیقتا راه این شهید مظلوم و خدمتگزار مردم باید ادامه یابد، اما برخی مشکلاتی هم که وجود دارد باید مرتفع شود و در آنصورت روند پیشرفت کشور شتاب خواهد گرفت.

وی افزود: کسی باید رییس جمهور شود که هم از سلامت فکری و اخلاقی برخوردار باشد و هم بتواند از سد مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... عبور کند.

نیکزاد گفت: ما رییس جمهوری می خواهیم که هم دنیا را بشناسد هم فریب شیاطین را نخورد. ما رییس جمهوری می خواهیم که به خدا توکل و تکیه کرده و از کدخداهای پوشالی نترسد. رییس جمهوری می خواهیم که بورس و اقتصاد را بشناسد و معیشت مردم را بهبود بخشد. رییس جمهوری می‌خواهیم که با تحریم ها مقابله کند و بتواند نفت و گاز بفروشد.

وی با تاکید بر هوشیاری جبهه انقلاب گفت: اگر غفلت کنیم باز به عقب برگشته و رییس جمهوری روی کار می‌آید که خون به دل رهبری و مردم می کند و همه باید هوشیار باشیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف عنوان کرد: کسی باید روی کار بیاید که زحمات شبانه روزی شهید رییسی را به باد ندهد و بتواند ایران را به قله های ترقی و پیشرفت نزدیک کند و معتقدیم دکتر قالیباف این توانایی را دارد.

نیکزاد از قالیباف به عنوان یک مدیر انقلابی و کارآمد و توانمند یاد کرد و افزود: ایشان ده ها سال است که در عرصه های مختلف خدمت می کند و در هر حوزه و در هر عرصه ای که وارد شده توانسته منشا خدمات بسیار و اثرگذار باشد.

وی به فعالیت قالیباف در قرارگاه خاتم (ص)، فراجا، شهرداری تهران و مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: کارنامه دکتر قالیباف شفاف و روشن است و تحولاتی که در هریک از این حوزه ها ایجاد کرده خود گویای توانمندی ایشان است، بطور مثال ایشان درفراجا پلیس ۱۱۰ را راه اندازی کرد و معتقد بود به جای اینکه مردم سراغ پلیس بروند، پلیس باید با گرفتن یک شماره، در خدمت مردم حاضر شده و به داد آنها برسد.

وی به خدمات قالیباف در شهرداری تهران هم اشاره و تصریح کرد: حقیقتا ایشان تهران را متحول کردند و کارهای ماندگار ایشان در گوشه گوشه تهران بزرگ خودنمایی می کند.

نیکزاد در بخش پایانی صحبت‌های خود به تاریخ پرافتخار کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: در طول تاریخ هربار که خطری ایران را تهدید کرده، مردم غیرتمند کرمانشاه از مرزهای ایران دفاع کردند و حقیقتا مردم این دیار حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: مردم سرفراز این استان تا آخرین لحظه جنگ تحمیلی پای کار بوده و آخرین عملیات دشمن در تنگه مرصاد را از فروغ جاویدان به یک ننگ ابدی در دل تاریخ برای دشمن تبدیل کردند و بعد از دفاع مقدس، باتقدیم شهدای مدافع حرم نشان دادند که لحظه ای از مسیر دفاع از کشور و ارزش های انقلاب برنگشته اند.

وی افزود: این انتظار هست که روز هشتم تیرماه بار دیگر مردم کرمانشاه در پای صندوق های رای حماسه آفرینی کرده و با انتخاب رییس جمهوری توانمند و کارآمد به دفتر افتخارات این سرزمین و این استان اضافه کنند.

خدمات ماندگار قالیباف معرف توانمندی و کارآمدی اوست

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم که در حمایت از قالیباف در این گردهمایی شرکت کرده بود، با اشاره به فعالیت های شبانه روزی و توانمندی او گفت: دکتر قالیباف از ساعت چهار صبح کار خود را آغاز می‌کند، نه مثل برخی که ساعت ۱۰ صبح تازه لباس می پوشند تا راهی دفتر کار شود.

وی افزود: اگر بخواهیم به دهه گذشته برنگردیم باید هوشیارانه انتخاب کنیم و الان که کشور در شرایط تحریم و سختی قرار گرفته و با فشارهای خارجی و برخی ناکارآمدی های داخلی مواجه هستیم، باید هوشیارتر از هر زمانی انتخاب کنیم.

رشیدی به خدمات ۴۵ ساله دکتر قالیباف اشاره و تصریح کرد: ایشان طی دهه‌های گذشته در عرصه‌های مختلف منشا خدمات بسیاری برای کشور بود و رهبر انقلاب هم مکرر از خدمات ایشان تقدیر داشته‌اند.

وی به پروژه های ماندگار و خدمات بسیار قالیباف در شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: طی این هفت سال که ایشان از شهرداری بیرون آمده اند کارهایی که صورت گرفته را با دوران ایشان مقایسه کنید متوجه می‌شوید که چه تحولاتی در آن دوران صورت گرفت و چه خدماتی در سالهایی که ایشان شهردار بودند، ارائه شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فعال و پرکار بودن، آگاه بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب را از جمله ویژگی های یک رییس جمهور عنوان کردند و سوابق دکتر قالیباف نشان می‌دهد که ایشان حقیقتا از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار است.

رشیدی با بیان اینکه در دولت شهید رییسی عزم و اراده کار کردن در اوج قرار داشت، گفت: برخی نواقص هم وجود داشت که باید با یک انتخاب درست و انتخاب یک رییس جمهور توانمند این نواقص را برطرف کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد دکتر قالیباف ستاد غنیمت گرفتن نیست، گفت: اینجا ستاد خدمت است و حضور در این ستاد حقی برای کسی ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

نظر شما