شناسهٔ خبر: 67356645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جشن ویژه نیرو های متاهل وظیفه در دانشگاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد

جشن ویژه نیرو های متاهل وظیفه در دانشگاه امیرالمومنین (ع) برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام ، جشن ازدواج ویژه نیرو های وظیفه در دانشگاه حضرت اميرالمؤمنين (ع)با حضور زوج‌های جوان برگزار شد.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در این مراسم با تبریک ایام دهه ولایت و‌ جشن غدیر، اظهار داشت: اسلام توجه ویژه‌ای به خانواده دارد در خانواده است که زن و شوهر با تعامل دوستانه و همکارى با یک دیگر در مسیر تکامل تقرب به خداى متعال قرار می گیرند .

 

وی درادامه سربازی را فرصتی برای ساخته شدن دانست و افزود و قطعا این فرصت می‌تواند در ادامه مسیر زندگی انسان مفید و موثر باشد.

اگرچه شاید به دلیل برخی نگرانی ها جوانان کمتر در دوران سربازی اقدام به ازدواج می کنند اما رضایت کسانی که این تجربه را دارند نشان می دهد که برخی از این نگرانی ها بی دلیل است و تاثیر روانی و آرامشی که در اثر ازدواج دارند از سایر نیرو های وظیفه بیشتر است

 

سردار سرور افزود:به دستور فرمانده معظم کل قوا برای سربازان متاهل شرایطی فراهم شده است که آنها بتوانند با دغدغه کمتری خدمت سربازی خود را به پایان برسانند این جشن نیز برای قدردانی این نیرو ها و همراهی همسران آنها برگزار گردیده است.

نظر شما