شناسهٔ خبر: 67356551 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تهیه‌کننده رادیو گفت‌وگو:

رادیو گفت‌وگو در مهمانی غدیر همراه مردم می‌شود

به گفته دهنوی ویژه برنامه مهمانی غدیر در رادیو گفت‌و‌گو با عاشقان امامت و ولایت در مسیر راهپیمایی 10 کیلومتری جشن غدیر همراه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، رادیو گفت‌و‌گو به رسم هر ساله، سهم رسانه ای خود را در جشن غدیر برگزاری برنامه‌ای منسجم و مسئله محور در روز عید غدیر می‌داند و برای آن اقدام به برنامه‌سازی می‌کند، اما در این چند سال اخیر که راهپیمایی 10 کیلومتری غدیر انجام می‌شود، تمامی رسانه‌ها به این میدان می‌آیند تا اهمیت حضور مردم زیر پرچم ولایت را نشان دهند.

همزمان با شروع این مراسم در خیابان ولی عصر، روز سه شنبه ساعت 16 ویژه برنامه مهمانی غدیر از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود که تهیه‌کنندگی آن را فرهاد دهنوی یکی از پیشکسوتان برنامه‌سازی بر عهده دارد.

دهنوی در ادامه با بیان اینکه با ویژه برنامه مهمانی غدیر لحظه به لحظه همراه شرکت کنندگان در این مراسم هستیم، گفت: همانطور که در قرآن کریم به این موضوع اشاره شده است که برای اقامه حق باید مردم قیام کنند بنابر همین موضوع مقرر شده در برگزاری جشن غدیر از ظرفیت مردم استفاده شود، ما نیز تلاش داریم در ارتباط گسترده با گزارشگران استان تهران و سایر گزارشگران در استان‌های مختلف کشور، صدای ولایتمداری مردم ایران باشیم.

تهیه کننده رادیو گفت‌وگو تصریح کرد: غدیر یک دستور تاریخی است که پیامبر اکرم(ص) به حاضران این واقعه اعلام کرد و خواست پیام غدیر به تمامی غایبان الی‌ الیوم‌ القیامه ابلاغ شود بنابراین پیام غدیر باید به تمام مردم جهان در کل تاریخ ابلاغ شود.

وی ادامه داد: مسئله غدیر باید در ابتدا درک شود تا بتوان آن را ابلاغ کرد، در انقلاب اسلامی ایران نیز امام خمینی(ره) تلاش کردند به واسطه انقلاب، محتوای غدیر در قالب عدالت اجتماعی را به تمامی جهان ابلاغ کنند؛ همچنین شیعیان در برهه‌ای از تاریخ متحرک بودند یعنی دیگران و قدرت‌های بزرگ بر سرنوشت آن‌ها تأثیرگذار بودند اما به واسطه انقلاب اسلامی شیعیان محرک شدند، بنابراین می‌توان گفت انقلاب با استفاده از محتوای غدیر شیعه را احیا کرد، ما نیز همین موضوع را در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب‌نظران به مداقه و تبیین می‌پردازیم.

دهنوی افزود: این ویژه برنامه ساعت 16 تا 20 با بخش‌های مفرح همراه شنوندگان و فرهیختگان این شبکه رادیویی می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند شبکه رادیویی گفت‌وگو را روی موجFM  ردیف 103.5 مگاهرتز شنونده باشند و البته روی گوشی‌های تلفن همراه خود و از طریق اینترنت نیز می‌توانند با نصب برنامه کاربردی ایران صدا به مخاطبان فهیم و فرهیخته رادیو گفت‌وگو بپیوندند.

انتهای پیام

نظر شما