شناسهٔ خبر: 67356451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۱۰ نفر از زندانیان کردستان آزاد شدند

رئیس‌کل دادگستری کردستان از آزادی ۲۱۰ نفر از زندانیان استان به‌مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی عصر امروز در مراسم آزادسازی زندانیان که به‌مناسبت عید غدیر خم در زندان مرکزی سنندج برگزار شد، با تبریک اعیاد اظهار داشت: امروز 210 نفر از زندانیان کردستانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: از تعداد 210 نفر از زندانیان استان، 62 نفر مشمولین عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر بوده و 40 نفر از آنها جزء محکومان مالی و جرایم غیرعمد بودند که از طریق ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: 108 نفر دیگر، محکومینی هستند که با موافقت دادستان‌های سراسر استان مشمول ارفاقات قانونی شده‌اند.

وی با اشاره به برکات عفو مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه و توجه ویژه به موضوع توبه و بازگشت به درگاه خداوند متعال، از پیام‌های قرآن است که باید سرلوحه همه انسان‌ها قرار گیرد.

حسینی بیان کرد: احمایت مردمی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان کردستان محدود به ایام خاصی از سال نبوده و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، خیرین و نیکوکاران همواره به هر بهانه‌ای حامی واقعی محبوسین تحت حمایت ستاد دیه استان کردستان هستند.

انتهای پیام/481/

 

 

نظر شما