شناسهٔ خبر: 67356448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تمام تلاش‌ها باید معطوف به جلب رضایت مردم باشد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تمام تلاش‌های مجموعه باید معطوف به جلب رضایت مردم باشد. خاطره خدمت به مردم همیشه در زندگی انسان جاری و ساری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی بعد از ظهر امروز در نشستی با فرماندهان انتظامی استان به مناسبت هفته قوه قضائیه، روزمرگی را آفت کار قضایی و انتظامی دانست و اظهار داشت: نباید تنها به آمارها اکتفا کرد و تمام تلاش‌های مجموعه باید معطوف به جلب رضایت مردم باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های حافظان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد که خاطره خدمت به مردم همیشه در زندگی انسان جاری و ساری خواهد بود.

وی همچنین یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای همراه را گرامی داشت و با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تأکید کرد که دستگاه‌های مرتبط باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم تأمین نظم و امنیت به عنوان عوامل مؤثر در برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم تأکید کرد و نقش نیروی انتظامی را در این حوزه بسیار مهم دانست.

وی بر برخورد قاطع با اتباع غیرمجاز تأکید کرد و گفت: با شناسایی تخلفات اتباع و تشکیل پرونده‌های جامع و کامل، می‌توان راحت‌تر با آنان برخورد کرد.

طهماسبی بر جمع‌آوری اطلاعات دقیق در حوزه خرده‌فروشان مواد مخدر تأکید کرد تا با دستگیری آنها، اسناد و مدارک مستدل در دست باشد.

عباسعلی بهدانی‌فر فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست به چالش‌های قانونی در برخورد با کسانی که زمینه حضور اتباع غیرمجاز را فراهم می‌کنند، اشاره کرد.

وی از کاهش 24 درصدی آمار جانباختگان در استان خبر داد و هدف نهایی نیروی انتظامی را ایجاد احساس امنیت در جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/781

نظر شما