شناسهٔ خبر: 67356384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پاسخ روحانی به ادعا‌های برخی نامزد‌ها در مناظرات انتخاباتی: ۳۰۰ میلیارد دلار به کشور ضربه زدند، فقط برای اینکه به دولت دوازدهم آسیب بزنند / چرا به تجارت خارجی ظلم کردید؟ چرا fatf را نگذاشتید؟ توبه کنید

سایت حسن روحانی نوشت: برخی داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در سه مناظره انتخاباتی توهین‌ها و اتهاماتی علیه دکتر حسن روحانی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیان کردند که دفتر ایشان طی سه نامه به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار تخصیص وقت برای پاسخ به آن‌ها شد که تاکنون پاسخی به این نامه‌ها داده نشده است. با وجود محفوظ بودن حق پاسخ در صداوسیما در همان برنامه و مدت مشابه (که تا ظهر فردا امکان‌پذیر است) دکتر روحانی به برخی شبهات، ادعا‌های آماری و اتهامات برخی از نامزد‌ها پاسخ داده که در ساعات آینده به تدریج منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت حسن روحانی نوشت: برخی داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در سه مناظره انتخاباتی توهین‌‌ها و اتهاماتی علیه دکتر حسن روحانی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیان کردند که دفتر ایشان طی سه نامه به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار تخصیص وقت برای پاسخ به آن‌ها شد که تاکنون پاسخی به این نامه‌ها داده نشده است. با وجود محفوظ بودن حق پاسخ در صداوسیما در همان برنامه و مدت مشابه (که تا ظهر فردا امکان‌پذیر است) دکتر روحانی به برخی شبهات، ادعاهای آماری و اتهامات برخی از نامزدها پاسخ داده که در ساعات آینده به تدریج منتشر می‌شود.
 
برخی از پاسخ های روحانی به شرح زیر است:
 
آمارو ارقام ناصحیح گفته می شود.
 
دولت سیزدهم را نادیده میگیرند، دولت سیزدهم را کنار گذاشته اند.
 
حتی در صادرات نفتی هم در منظره دروغ می گویند، 300 میلیارد دلار ضربه زدن به کشور برای هیچ و پوچ فقط برای اینکه ضربه بزنند به دولت دوازدهم.
 
آقایانی که امروز کاندیدا هستند یک نفر رئیس جمهور می شود وقتی رئیس جمهور شد چه خواهند گفت؟ مشکلات دولت سیزدهم را چگونه می خواهد برای مردم بگوید؟
 
چرا به همه بانک ها ظلم کردید؟ چرا به ملت ظلم کردید؟ چرا به تجارت خارجی ظلم کردید؟ fatf را چرا نگذاشتید؟ توبه کنید
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما