شناسهٔ خبر: 67356172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در همایش حامیان پزشکیان شهر محمدیه مطرح شد:

سهم ناچیز کارگران از منابع ملی/ بازنشسته و کارگر زیر فشار تورم هستند

در همایش حامیان پزشکیان شهر محمدیه مطرح شد: رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین گفت: خواهان تغییر هستیم همه باید پای صندوق آمده و در خصوص انتخابات یک عنصر فعال باشید، باید در این قضیه تعصبی برخورد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قاسمی در همایش حامیان دکتر پزشکیان شهر محمدیه که در سالن اجتماعات نیایش برگزار شد، اظهار کرد: ما مردم ایرانیم پر از شعور  هستیم و ممکن نیست که برای زر و سیم خوشنامی خود را در تاریخ تغییر دهیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در بخش محمدیه ادامه داد: ما دنبال عدالتیم و کلید واژه دکتر پزشکیان نیز همین است که موجب می‌شود امیدها در دلهایمان زنده شود.

وی بیان کرد: جز معدود مواردی که می‌توان عدالت را در آن پیدا کرد صندوق‌های رای است که در برابر آن  همه دارای یک ارزشیم و نباید این حق را از خودمان بگیریم و تصمیم سازی را به وعده های پوشالی بسپاریم.

نفت و منابع ملی متعلق به همه مردم است

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین نیز در این گردهمایی بیان کرد: وضع کشور همان طور که در بیانات کاندیدای ریاست جمهوری در مناظره ها می‌بینیم در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دچار مشکل است.

عزیزاله اسدی گفت: خواهان تغییر هستیم همه باید پای صندوق آمده و در انتخابات یک عنصر فعال باشید، باید در این قضیه تعصبی برخورد کرد.

این فعال کارگری با بیان این موضوع که قزوین ۶۱ هزار نفر بازنشسته دارد، افزود: ۶٠ درصد از بازنشسته های ما زیر ١٠ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و این مبلغ با تورم همخوانی ندارد، بازنشسته و کارگر زیر فشار واقعی تورم قرار دارند و همین افراد در خانه جوانانی در آستانه ازدواج دارند.

اسدی تصریح کرد: ما به دولتی نیاز داریم که دروغ نگوید و به فکر رفاه مردم باشد؛ برنامه دکتر پزشکیان برنامه خوب و بر پایه تعامل با دنیا است.

وی عنوان کرد: در حالی که ۷۰ درصد از درآمد کشور برای پرداخت حقوق صرف می‌شود شاهد تفاوت بسیار بالای بهره‌مندی کارگران و کارمندان از حقوق‌ به شکل بسیار نوسانی و بهره برداری اقلیت از درآمد بالا هستیم، نفت و منابع ملی متعلق به همه مردم است ولی به علت تبعیض و بی عدالتی به آن دسترسی ندارند.

اسدی در خاتمه گفت: ما مخالف این تبعیض هستیم و می‌خواهیم همه به خصوص جوانان از آسایش و رفاه و امنیت شغلی و فکری بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما