شناسهٔ خبر: 67356077 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیریت بحران در استان قزوین هشدارنارنجی اعلام کرد

شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی از سوی مدیریت بحران در استان شهروندان از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها در روزهای آینده خودداری کنند. شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار نارنجی از سوی مدیریت بحران در استان شهروندان از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها در روزهای آینده خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شرکت آب منطقه ای استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر احتمال وقوع بارش های محلی و رگباری در روزهای دوشنبه و سه شنبه از شهروندان درخواست می شود به هشدارها توجه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در روزهای دوشنبه چهارم و فردا سه شنبه پنجم تیرماه احتمال بارش های محلی و رگباری در سطح استان می رود و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها محتمل است.

مدیریت بحران در استان قزوین هشدارنارنجی اعلام کرد

شرکت آب منطقه ای در این اطلاعیه از مردم استان خواست است با اعلام هشدار احتمالی وقوع سیلاب از هرگونه نزدیک شدن ، تردد و استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، آبراه ها، دریاچه سد نهب و زیاران و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پرخطر حتی رودخانه های فاقد آب جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین خواسته شده است پیمانکاران ضمن خارج کردن ادوات و ماشین آلات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه ها، موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند تا ازحوادث احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام

نظر شما