شناسهٔ خبر: 67356039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اذعان اصلاح طلبان به واقعی نبودن شرایط کمپین انتخاباتی پزشکیان

ستادهای شلوغ و خیابان‌های خلوت بیانگر یک نقیصه است که نشان می‌دهد از ابر مجازی به تنهایی، باران نمی‌بارد لذا باید کمپین‌ها به فضای واقعی بروند.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاست مشرق_ مشاور میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ پیشنهاداتی را به مسعود پزشکیان و اصلاح طلبان برای پیشبرد برنامه های انتخاباتی خود مطرح کرده است.

ابوالفضل فاتح در مطلبی با بیان اینکه باید به مناظرات انرژی جدیدی تزریق شود، لزوم بکارگیری استراتژی اقیانوس آبی را مورد تاکید قرار داده و تصریح می کند، بر اساس این استراتژی وقتی در یک سطح با رقابت شدیدی مواجه هستید، بهتر است سطح و عرصه جدیدی را بگشایید و بر مشکلی تاکید کنید که می‌توانید بگشایید. با بهره‌گیری از این استراتژی پیشنهاد می‌شود ضرورتا همه وقت به عین پرسش‌ها پاسخ داده نشود و در هر بار صحبت، اولا از زاویه جدیدی به موضوع ورود شود و ضمنا موضوع و پرسش یا مساله جدیدی نیز از سوی کاندیدا تولید شود که خود کاندیدا با «مگا ساجسشن»‌هایی(ابر پیشنهادات) که ارایه می‌دهد دیگر کاندیداها را به چالش بکشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ستادهای شلوغ - خیابان های خلوت بیانگر یک نقیصه است از سوی دیگر تصریح می کند که از ابر مجازی به تنهایی، باران نمی بارد لذا باید کمپین ها به فضای واقعی بروند.

فاتح همچنین در بیان راه حل نهایی کمپین پزشکیان تاکید می کند، اگر طرفداران آقای پزشکیان مایل به افزودن سبد رای او تا سرحد اطمینان بخش و رفع هر گونه تردید از نتایج هستند باید از فضای مجازی و ستادی، سری به فضای واقعی و مردم کوچه و بازار بزنند و هر یک، حداقل یکی از شهروندان دیگر را با خود همراه سازند تا نصاب رای‌شان بالا برود.

نظر شما