شناسهٔ خبر: 67356013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری رزمایش دور میزی با موضوع پدافند غیرعامل در راستای انتخابات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

رزمایش قطعی برق و بررسی عملکرد ذخیره سازهای دستگاه های حوزه ارتباطات استان بوشهر با موضوع پدافند غیرعامل در روز برگزاری انتخابات برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: بمنظور آمادگی دستگاه های حوزه ارتباطات استان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، رزمایش دورمیزی با موضوع قطع ارتباط پهنه‌ جنوبی استان با حضور مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت استان، سرپرست شرکت مخابرات منطقه بوشهر در مرکز مخابرات و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.
سملیان با بیان اینکه در این رزمایش مسیر پشتیبان فیبر نوری در محور بوشهر به خورموج توسط شرکت ارتباطات زیرساخت برسی و تست شد، خاطرنشان کرد: برق مرکز مخابرات میدان امام و مرکز مبایل قطع و جهت تست از دیزل ژنراتور این مراکز، برای پایداری ارتباطات استفاده شد.
در ادامه مراکز ارتباطی مربوط به شرکت ارتباطات زیرساخت نیز برای تست پایداری شبکه در زمان قطعی برق از دیزل ژنراتورهای خود استفاده کردند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: جهت پشتیبانی از مرکز ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت واقع در عسلویه یک دستگاه دیزل ژنراتور سیار به این مرکز انتقال یافت.
سملیان درپایان گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات و لزوم مراقبت از ایجاد هرگونه اختلال، سعی شد تا نقاط آسیب زای ارتباطی استان را ارائه و نقاط ضعف و قوت خود را نیز بررسی کنیم.

نظر شما