شناسهٔ خبر: 67355914 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال 15 روستای بالای بیست خانوار بخش پاتاوه به اینترنت پرسرعت از آغاز دولت سیزدهم | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با امام جمعه پاتاوه از اتصال 15 روستای بالای بیست خانوار بخش پاتاوه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: 10 روستای دیگر این بخش نیز در ماههای آینده متصل خواهند شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر یکروزه به بخش پاتاوه شهرستان دنا از روند اجرای پروژه های ارتباطی بخش بازدید کرد.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با امام جمعه شهر پاتاوه ضمن تشریح ساختار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و معرفی این اداره کل به عنوان نماینده وزارت ارتباطات در استان هدف از این دیدار را ارائه گزارش دولت مردمی و خدمتگزار به مردم شریف بخش پاتاوه عنوان کرد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ائمه جمعه را امین مردم دانست و گفت: در شرایط کنونی لازم است تلاش همه خدمتگزاران چند برابر شود تا موجب جلب رضایت عمومی شود.
رادمنش به ارائه گزارشی از پروژه های ارتباطی دولت سیزدهم در روستاهای بخش پاتاوه پرداخت و گفت: از سال 1400 و شروع دولت سیزدهم تا کنون، 25 روستای بالای بیست خانوار بخش پاتاوه در لیست پروژه های این اداره کل تعریف شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: مردم شریف 15 روستای بالای بیست خانوار در بخش پاتاوه در این مدت با بهره برداری از پروژه ها از اینترنت پرسرعت و پوشش مطلوب برخوردار شدند و پروژه ارتباطی 10 روستا نیز در مراحل اجرایی قرار دارد و ظرف ماههای آینده به بهره برداری خواهند رسید.
امام جمعه شهر پاتاوه نیز در این دیدار با تقدیر از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از وی به عنوان یک مدیر جهادی و مردمی نام برد و گفت: همانگونه که همه ما می دانیم در جامعه امروز که به عصر ارتباطات نامیده می شود، مهمترین خواسته مردم حتی در روستاها برخوردار شدن از خدمات ارتباطی باکیفیت علی الخصوص اینترنت پرسرعت است.
حجت الإسلام سیادت نسب خاطرنشان کرد: در مراجعات مختلف مردمی از روستاهای مختلف بخش بیشترین دغدغه ایشان، مباحث مرتبط به پایداری شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت است.
امام جمعه شهر پاتاوه اقدامات دولت مردمی شهید رئیسی در مناطق محروم استان را کم نظیر توصیف کرد و افزود: الحمدلله شاهد خدمات کم نظیر دولت و مجموعه وزارت ارتباطات در مناطق محروم استان علی الخصوص بخش پاتاوه هستیم.

نظر شما