شناسهٔ خبر: 67355878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آمادگی زیرساخت های ارتباطی استان کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی وهماهنگی کامل شبکه ارتباطی استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدمحمودرادمنش، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در حاشیه رزمایش پایداری شبکه ارتباطی استان درحوزه برق و پاور که بر اساس ابلاغیه وزارت ارتباطات و به منظور بررسی ظرفیت شبکه ارتباطی استان، تست برق پشتبان مرکز، بررسی شبکه انتقال و تست مسیرهای انتقال برگزار شد، از آمادگی و هماهنگی کامل زیرساخت های ارتباطی استان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
رادمنش در همین ارتباط گفت: این رزمایش با قطع برق مراکز ارتباطی و جایگزینی بلافاصله سیستم های جایگزین از جمله دیزل ژنراتور و باتری های یدکی نشان داد ارایه خدمات در چنین شرایطی، بدون هیچ گونه وقفه ای تداوم خواهد یافت.
وی ضمن تاکید بر بازدید و بررسی باتری های سایت های اپراتور ها و در صورت نیاز تعویض آن ها، از استقرار اکیپ های سیار برای مسیر های پشتیبان فاقد پروتکشن در روز انتخابات خبر داد تا در صورت قطعی در کمترین زمان مشکل برطرف شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، برگزاری مانورهای مشترک پدافند غیرعامل شرکتها و ادارات حوزه ICT استان را نقطه عطفی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف قسمت های مختلف این حوزه دانست و این امر را موجب تقویت پایداری هر چه بیشتر زیرساخت های ارتباطی استان بر شمرد.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه آمادگی زیرساخت های ارتباطی و پایداری شبکه در انتخابات 11 اسفند 1402، عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشته است که مرهون تلاش جمعی و هماهنگی کامل وزارت کشور، مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و واحدهای تابعه، اپراتورها و دستگاههای امنیتی و انتظامی بود.

نظر شما