شناسهٔ خبر: 67355761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

حضور پرشور در انتخابات وحدت و امنیت ایران اسلامی را در پی خواهد داشت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمو مهدی در مراسم دیدار با کارکنان سپاه ساوه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: واقعه غدیر خم بیانگر اهمیت و جایگاه ولایت است و در این ایام باید در راستای ولایت مداری، افزایش ولایت مداری و همراهی ولایت تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی دید ویژه‌ای به سپاه داشتند و سپاه را حافظ انقلاب می‌دانستند و شخص ایشان این عقیده را در عمل تداعی کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: وظیفه تخصصی سپاه طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی نگهبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است سپاه باید با تمام وجود خود را مأمور به انجام تکلیفش می‌داند.

سردار عمو مهدی تاکید کرد: سپاه باید برای پاسداری از انقلاب، اسلام و تمامیت دینی، اسلام را به خوبی بشناسند، دشمنان را بشناسند و آمادگی لازم برای حضور در جامعه داشته باشند که بتواند الگوی مردم باشد.

وی به انتخابات هشتم تیر اشاره کرده و گفت: امروز دشمنان و کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند از طریق جنگ‌های مختلف اعم از جنگ شناختی، جنگ ترکیبی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و.... تمام تلاش خود را به کار برده است و قصد ضربه زدن را وارد و ما باید مقابل این فتنه بایستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

سردار عمو مهدی اضافه کرد: هم‌اینک چشمان دیگر ملت‌ها به ایران دوخته شده است چراکه به طور حتم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، قدرت بازدارندگی ایران را در دنیا ارتقا می‌بخشد.

وی گفت: وظیفه همه ما به عنوان حافظان انقلاب در انتخابات تأثیر در مشارکت حداکثری بدون سوگیری و طرفداری از کاندیدای خاصی است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: انتخابات دو بعد دارد اول یک رئیس جمهور انقلابی، دیندار و آگاه به مبانی انقلاب ولایی، خادم انتخاب شود و باید معیارهای اصلح را برای مردم بازگو شود و تبیین نیز صورت گیرد و بعد دوم که حائز اهمیت است و چشم جهانیان به آن دوخته شده این است که چه میزان و نفر مشارکت در انتخابات دارند، اگر مشارکت بالا باشد عزت و شرافت در بین کشورهای جهان بالا می‌رود و اگر ضعیف باشد دشمن درصدد توطئه و تهدید برمی‌آید.

سردار عمو مهدی افزود: هر مسلمانی هر جایی که زندگی می‌کند، زن، مرد، پیر، جوان، در شهر و روستا وظیفه دارد دعوت به حضور در انتخابات را انجام دهد.

وی اظهار کرد: امید می‌رود ملت ایران با حضور پر شور و گسترده در انتخابات هشتم تیرماه، قدرت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

نظر شما