شناسهٔ خبر: 67355743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توقیف ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با درخواست و مطالبه مردی به همراه توقیف ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: پلیس به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود موجبات وحشت و مزاحمت برای شهروندان به خصوص در ساعات استراحت آنان را فراهم می‌کنند طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف را به اجرا گذاشت.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ماموران انتظامی یگان امداد در اجرای این طرح ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم، دارای آلودگی صوتی، پلاک مخدوش و فاقد پلاک، که قصد برهم زدن آرامش روانی همشهریان را داشتند توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.
شائینی از معرفی تعدادی راکبان متخلف به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار داشته و به صورت مستمر اجرا می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد به خانواده‌های عزیز توصیه می‌کنیم از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان کم سن و سال و فاقد گواهینامه خودداری کنند و راکبان در حین استفاده از موتور سیکلت کلاه ایمنی همراه داشته باشند.

نظر شما