شناسهٔ خبر: 67355740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری و شروع ساخت چند طرح عمران شهری در اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: به مناسبت عید سعید غدیر بهره برداری وساحت چندین طرح عمرانی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهره برداری و شروع ساخت چند طرح عمران شهری در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مرادحسینی با اعلام این خبر افزود: از جمله این طرح‌ها بهره برداری از زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع به طول ۲ کیلومتر که محور اهواز_خرمشهر را به بلوار گلستان (میدان بقایی) متصل می‌کند  و  روشنایی و نرده گذاری حاشیه کارون در محدوده مناطق ۲ و ۷ شهرداری اهواز می‌باشد. این دو طرح  در مجموع با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال اجرا شده اند.

وی افزود: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر خم  کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی طرح‌های  آسفالت کوی نورد و کوی جانبازان مهدیس با اعتبار  ۱۴۵۰ میلیارد ریال، ترمیم و تعریض پل راهنمایی با اعتبار  ۴۹۰ میلیارد ریال، ترمیم و تعریض پل تختی با اعتبار  ۲۶۰ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان صلاح الدین و کوی سیاحی با اعتبار  ۴۷۰ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت ۴۷ خیابان ملاشیه (راشدیه) با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال و نرده گذاری و روشنایی حاشیه کارون در محدوده منطقه یک با اعتبار  ۲۰۰ میلیارد ریال  همزمان با عید غدیر خم آغاز می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اظهار کرد: پروژه احداث خیابان ۴۰ متری رزمندگان حدفاصل بلوار معلم تا راه بند ایثار واقع در محدوده منطقه هشت به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

 

نظر شما