شناسهٔ خبر: 67355684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجازه نمی‌دهیم هیچ کانون ناامنی در منطقه شکل بگیرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حاصل پیشرفت‌های عظیم دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، دستیابی به امنیت جمعی است.

صاحب‌خبر -

*** اجازه نمی‌دهیم هیچ کانون ناامنی در منطقه شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جشن عیدغدیر کارکنان نیروهای پدافند هوایی ارتش گفت: در تبلیغ فرهنگ غدیر فقط بخشی از جامعه فعال است و باید در فرهنگ غدیر مانند فرهنگ عاشورا به صورت خود جوش فعالیت کنیم و فرهنگ غدیر را در منطقه و فرا منطقه گسترش دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال این است که رشته ولایت را قطع کند و ما را از محور ولایت جدا کند،افزود: پیام غدیر این است که همه ما باید حول محور ولایت حلقه بزنیم تا عزت کشور حفظ شود و پای دین و ولایت بمانیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اهمیت اجرای شایسته و پرشور اقدامات و برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام دهه ولایت بویژه عید بزرگ غدیر خم و با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت غدیر برای انجام تکلیف الهی در راستای «جهاد تبیین»، گفت: ما باید از تمام ظرفیت و توان خود برای بزرگداشت این روز بزرگ استفاده کنیم لذا برنامه‌های غدیر باید به نحوی پیش‌بینی و اجرا شود که در تراز غدیر باشد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، بهترین راه تبیین و ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و اسلام را ولایت پذیری دانست و گفت: متولیان امر باید با جهاد تبیین، کارکنان، خانواده‌ها و جوانان را نسبت به فتنه‌های دشمن و دستاورد‌های انقلاب اسلامی آگاه کنند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد به توانمندی‌های بومی دفاعی اشاره کرد و گفت: حاصل پیشرفت‌های عظیم دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دستیابی به امنیت جمعی است، هر کس در مسیر این امنیت جمعی قرار دارد از این ظرفیت بزرگ بهره‌مند خواهد شد و کسانی که تلاش می‌کنند امنیت منطقه را با تهدید مواجه کنند بدانند قدرت بسیار محکمی شبانه‌روزی در منطقه وجود دارد و اجازه نخواهد داد هیچ کانون ناامنی در منطقه شکل بگیرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ولایت افراد جامعه اسلامی و ظرفیت‌ها را کنار هم نگه می‌دارد، به جامعه وحدت و انسجام می‌بخشد و سپس مردم را برای دفاع از خاک، آب و ناموس جامعه اسلامی بسیج می‌کند.

نظر شما