شناسهٔ خبر: 67355610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش ستاره پرسپولیس به شایعات جنجالی جدایی

مدافع گرجستانی پرسپولیس شایعات پیرامون خود و تیمش را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع گرجستانی پرسپولیس که در دقایق کوتاه حضورش مقابل چک نمایش درخشانی داشت، راجع به آینده خود متنی را در صفحه شخصی‌اش در تردز منتشر کرد.

به نقل ازورزش سه او در این پیام تاکید کرده که مذاکره او و پرسپولیس برای تمدید قرارداد آغاز نشده اما در عین حال او به سیاست باشگاه و اینکه آنها اول با چه کسی مذاکره کنند، احترام میگذارد.

این در حالی است که در روزهای گذشته صحبت‌های او نوعی نارضایتی از باشگاه و برخوردی برداشت شده بود.

این پست را بخوانید:

«افراد زیادی از من راجع به برنامه‌هایم برای فصل بعد می‌پرسند. در این زمینه چند مصاحبه هم داشتم که در آنها اشاره کردم هنوز مذاکره‌ای بین من و باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد آغاز نشده و این کاملا درست است.
با این حال می‌خواهم به یک نکته مهم اشاره کنم که باشگاه سیاست‌های خود را دارد که چه زمانی و با چه کسی مذاکرات خود را شروع کنند و باید به آن احترام گذاشت. من فقط می‌توانم مراتب تشکر خودم را از همه افرادی که به باشگاه عزیزمان خدمت می‌کنند اعلام کنم.»

به نظر می‌رسد گولسیانی این متن را بعد از حاشیه‌هایی که مصاحبه اخیرش در پی داشت منتشر کرده و در آن تاکید کرده که به سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه احترام می‌گذارد و هنوز صحبتی با پرسپولیس برای تمدید قرارداد نداشته است.

با این حال باید دید بعد از حذف گرجستان از یورو او چه سرنوشتی خواهد داشت و چه زمانی با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

257 251

نظر شما