شناسهٔ خبر: 67355601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان:

معرفی و شناساندن واقعه غدیر وظیفه تمامی آحاد جامعه است

حوزه/رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: امروز معرفی و شناساندن واقعه غدیر وظیفه تمامی آحاد جامعه است که همه ما جیره خوار وجود نازنین حضرت حجت(عج) هستیم یکی از کارهایی که برای خشنودی قلب نازنین آن حضرت می‌توانیم انجام دهیم تلاش در مسیر ترویج و اشاعه فرهنگ غدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان به نقل از روابط عمومی پلیس همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان به مناسبت فرارسیدن عید غدیر پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمومنین و الائمه المعصومین

غدیرخم در حقیقت معرفی کامل شخصیت بی نظیر امام علی(ع) برای جهانیان و به ویژه مسلمانان و اهمیت و جایگاه ایشان در سعادت انسان و در به کمال رسیدن دینداری انسان مسلمان است، از این رو دشمنان همواره در تلاش برای تحریف غدیر بوده‌اند و همواره در طول تاریخ این توطئه شکست خورده است.

عید سعید غدیر به ما اهمیت جایگاه ولایت و رهبری برای امت اسلامی را یادآوری می‌کند، از آن هنگام که رسول خدا(ص) دستور گردهم آمدن حجاج بیت الله الحرام را صادر کردند تا آن لحظه که همه حاضرین در غدیر خم اعم از زن و مرد با امام علی(ع) بیعت کردند به ما یادآوری می‌کند که تا چه حد مسأله رهبری و ولایت در جهان اسلام و برای مسلمانان دارای اهمیت است.
امروز معرفی و شناساندن واقعه غدیر وظیفه تمامی آحاد جامعه است که همه ما جیره خوار وجود نازنین حضرت حجت(عج) هستیم یکی از کارهایی که برای خشنودی قلب نازنین آن حضرت می‌توانیم انجام دهیم تلاش در مسیر ترویج و اشاعه فرهنگ غدیر است.

فرارسیدن این عید ولایت و امامت را به همه مسلمانان و شیعیان جهان، هموطنان و همکاران و خانواده‌های محترم آنان در استان همدان تبریک و تهنیت گفته و از درگاه حضرت احدیّت سلامتی، خرسندی و شادکامی را برای همه آرزو مندم.

محمدحسن شعبانعلی
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان

نظر شما