شناسهٔ خبر: 67355453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

این بازیکن هم از استقلال رفتنی شد؟

خبرآنلاین

هافبک عراقی و محبوب هواداران استقلال به احتمال فراوان جایی در لیست این تیم برای فصل بعدنخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

منتظر محمد بازیکن عراقی که در ابتدای لیگ بیست و سوم با استقلال قراردادی سه ساله منعقد کرد و یکسال از آن را به صورت قرضی در مس رفسنجان سپری کرد، وضعیت مبهمی برای فصل بعد خواهد داشت.

 منتظر محمد به واسطه بازی‌های خوبی که در فصل اخیر برای مس انجام داد، مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت و بسیاری از استقلالی‌ها خوشحال از این موضوع بودند که او در لیگ بیست و چهارم به جمع آبی‌پوشان برمی‌گردد.

در شرایطی که دو سال دیگر از قرارداد منتظر محمد با استقلال باقیمانده اما زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او از استقلال به گوش می‌رسد. ظاهرا استقلالی‌ها بدشانس نمی‌آید که در سهمیه های خارجی خود برای فصل آینده تغییراتی را ایجاد کنند و یکی از راهکارها خروج نام منتظر محمد از لیست تیم است.

هافبک عراقی که گفته می‌شود پیشنهادهایی از داخل و خارج از ایران دارد، حالا یکی از نفراتی است که احتمال دارد باز هم به پیراهن استقلال نرسد. اینکه منتظر محمد در لیگ بیست و چهارم بازیکن استقلال باشد، موضوعی است که احتمالش بسیار پایین آمده ، اما بازهم همه چیز منوط به اتفاقاتی است که در روزهای آینده رخ می‌دهد.

منتظر فعلا برای استراحت به عراق سفر کرده و در کنار خانواده‌اش است. او اما احتمالا در روزهای آینده باید به ایران برگردد تا وضعیتش برای فصل بعد روشن شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما