شناسهٔ خبر: 67355355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست ستاد یادگاران شهدای حامی قالیباف:

اعلام حمایت یادگاران شهدا از قالیباف

تهران- ایرنا- کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدا گفت: قطار پر از هیاهوی انتخابات در ایستگاه‌های آخر است و تصمیم برای آینده ما و فرزندان‌مان به زودی رقم خواهد خورد. ما نمی‌خواهیم از خانه به رقم خوردن سرنوشت‌مان نگاه کنیم و مثل پدران شهیدمان ایستادن در میدان را به عافیت‌طلبی و کناره‌گیری ترجیح می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار احزاب ایرنا، کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدای حامی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست در نامه‌ای عنوان کرد: پیش از هر چیز عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر که سرچشمه وحدت و متضمن عاقبت به‌خیری اسلام است را به شما و تمامی مسلمانان جهان، به ویژه مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌نماییم و امیدواریم به یمن این روز مبارک، وحدت و همدلی به قلوب مؤمنین برگردد.

این نامه افزود: قطار پر از هیاهوی انتخابات در ایستگاه‌های آخر است و تصمیم برای آینده ما و فرزندان‌مان به زودی رقم خواهد خورد. ما نمی‌خواهیم از خانه به رقم خوردن سرنوشت‌مان نگاه کنیم و مثل پدران شهیدمان ایستادن در میدان را به عافیت‌طلبی و کناره‌گیری ترجیح می‌دهیم.

کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدا عنوان کرد: ترجیح می‌دهیم مثل پدران‌مان برای آینده ایران تلاش کنیم و از جان و مال و آبرو دریغ نخواهیم کرد. خون شهدا دوباره وحدت آفرین شد و آنها امروز با چهارده هزار امضا به نمایندگی از خیل کثیر یادگاران شهدا روبرو هستند، خواهران و برادرانی که برای دفاع از آرمان بلندی به نام «شهادت» گرداگرد هم آمده‌اند و مشت‌های گره کرده را به هم رساندند. حالا ما ایستاده‌ایم تا اجازه ندهیم در روزهایی که چشم همه دنیا به ایران و ایرانی است دوباره صدای ضعف و فریاد «نمی‌توانیم» از ایران به تمام دنیا مخابره شود.

این نامه بیان کرد: اگر دقت کنید صدای پای تاریکی از پشت سرمان به گوش می‌رسد و تلخی‌های دهه ۹۰ می‌خواهند دوباره روی زندگی مردم ما سایه بیاندازند. در این روزها وحدت و همدلی بین اهالی پیشرفت و خدمت‌گزاران واقعی مردم به خوبی احساس می‌شود.

کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدا افزود: کافی است مردم دندان‌های بهم فشرده دشمنان و فریادهای خشم‌شان را بر سر ملت ایران ببینند. کافی است ببینند که چطور فرمایشات رهبری را قلب کرده و به سود خود تفسیر دروغ می‌کنند تا فتنه جدیدی در میان مردم به راه بیاندازند.

این نامه خاطرنشان کرد: کافی‌ است مردم ببینند که بوی چندپارگی خاک ایران از ستاد برخی افراد بلند شده است. کافی‌ است مردم ببینند که سرافکندگی و وادادگی بین‌المللی را چگونه کارآمد جلوه می‌دهند و از هیچ برای خود دستاورد می‌سازند و معاهده‌های پاره شده و شکست‌های قطعی خود را به‌عنوان افتخار به مردم می‌فروشند، حال آنکه مردم فراموش نخواهند کرد.

کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدا یادآور شد: به عنوان یادگاران شهدا بر این باوریم که ایران اسلامی نیاز به ادامه راه شهید رئیسی دارد تا نقاط قوت دولت خدمت را تقویت کند و ریل‌گذاری صورت گرفته به سرانجام برسد و دستیابی به قله‌های تعالی سریع‌تر صورت بگیرد و در این مسیر چه فرمانده میدانی بهتر از شما که کارنامه‌تان گویای وعده‌های به ثمر نشسته است.

این نامه اضافه کرد: لذا ضمن تاکید بر وحدت جبهه انقلاب بر این باوریم که در روزگار تردید و رقابت، ایستادن تمامی عزیزان کنار یکدیگر و همراهی تمامی جبهه انقلاب با گزینه‌ای با احتمال پیروزی بیشتر، تضمین ادامه راه رئیسی عزیز؛ رئیس‌جمهور شهید است و امید داریم همراهان عزیز جریان انقلاب هرچه زودتر پیام وحدت حول محور شما را اعلام کنند تا یک فریاد از هزاران حنجره تکثیر شود.

کمیته خانواده شهدای ستاد مرکزی و ستاد یادگاران شهدا، از ملت عزیز ایران خواست برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی به میدان بیایند و با هر رای خود مهر تاییدی به مسیر تعالی ملت ایران بزنند، چرا که مبلغین تحریم و بی‌تحرکی چیزی جز شکست را برای ما خواستار نیستند. امید که در روزهای باقی‌مانده خداوند متعال یاری‌بخش ما ملت ایران و شما خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشد.

امضاکنندگان این نامه به شرح زیر هستند:


سمیه بروجردی
زهرا کاوه
محدثه نجفی رستگار
سید ناصر نامجو
سید محسن اندرزگو
سید سلمان جهان‌آرا
سید سجاد رحیم صفوی
سید محمدصادق موسوی
سید شهاب‌الدین حداد عادل
علی کشوری
ابوذر شیرودی
روح‌الله سلگی
مهدی فخری‌زاده
علی ایرلو
علی ساجدی
محمد کلانتری
محمدحسین فرزانه
روح‌الله شوشتری
رضا شفیع‌خانی
مهدی برونسی
مرتضی نظرنژاد
مهدی رودکی
محمد ابوالفتحی
محمدعلی پورجعفری
مهدی محمدباقری
محمدمهدی همت
و قریب به چهارده هزار نفر خانواده شهدای عالیقدر

لیست استان خراسان شمالی

لیست ایلام

لیست خراسان رضوی

لیست گلستان

لیست استان هرمزگان

لیست خوزستان

لیست استان قزوین

لیست استان قم

لیست استان کردستان

لیست اسامی خرم‌آباد

لیست اسامی سوادکوه

لیست اسامی خلیل‌شهر

لیست مازندران

نظر شما