شناسهٔ خبر: 67355176 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آیا به سایت و اپلیکیشن طلای میلی، می‌توان اعتماد کرد؟

طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر، طلای آب شده (Molten Gold) شامل هزینه مالیات و اجرت ساخت نمی‌شود؛ در نتیجه طلای آب شده با توجه به نقدشوندگی بالا و نداشتن هزینه‌های اضافی، به یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. البته این قضیه تا زمانی پایدار است که برای خرید آن مرجع معتبر و مطمئنی را انتخاب کنید. طی چند روز اخیر، در پی شک و شبهه‌ای که در زمینه اعتماد به پلتفرم‌های آنلاین طلا فروشی به‌وجود آمد، بررسی صحت عملکرد این پلتفرم‌ها پررنگ‌تر از قبل شد. یکی از پلتفرم‌های فعال و شناخته شده در بازار طلای آب شده، سامانه امن میلی است. اینکه آیا می‌توانیم به وب‌سایت و اپلیکیشن میلی اعتماد کنیم یا خیر، موضوعی است که در ادامه به بررسی آن پرداختیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق توصیه رئیس اتحادیه طلا فروشان، یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش از خرید طلا به‌طور آنلاین، بررسی و استعلام مجوزهای فعالیت آن سامانه است. نادر بذرافشان می‌گوید: «توصیه ما این است که مردم از فضای مجازی و واحدهای صنفی که جواز کسب ندارند خرید نکنند.»

میلی به پشتوانه شریک تجاری و استراتژیک خود، سابقه بیش از ۴۰ ساله بُنکداری طلا در بازار بزرگ تهران و برخورداری از مجوزهای حقیقی و حقوقی، بستری امن برای خرید و فروش طلای آب شده فراهم کرده است. این سامانه همه مجوزهای خرید و فروش طلا آب شده از جمله موارد زیر را دارد:

با مراجعه به وب‌سایت میلی می‌توانید صحت همه مجوزها را استعلام بگیرید. علاوه‌بر برخورداری از مجوزهای لازم برای فعالیت، طلایی که در میلی معامله می‌شود، از زیر تیغ اتحادیه و آزمایشگاه‌های معتبر می‌گذرد. شما با خرید و دریافت طلا از میلی، فاکتور معتبر با مهر و امضای رسمی دریافت خواهید کرد.

آیا به سایت و اپلیکیشن طلای میلی، می‌توان اعتماد کرد؟

فعالیت در حوزه طلای آب شده باید زیر نظر اتحادیه طلا فروشان انجام شود. بر اساس این قانون، میلی با فعالیت زیر نظر اتحادیه طلا فروشان از سه ضلع امنیتی برخوردار است:

در خزانه میلی به ازای مبلغ طلای خریداری شده توسط کاربر، طلای آب شده نگهداری می‌شود؛ بنابراین پس از خرید طلای آب شده، می‌توانید مسئولیت نگهداری آن را به خزانه میلی بسپارید. طبیعتا پیش از فروش طلا، از وجود آن در مخزن مطمئن می‌شویم.

مهم‌ترین دغدغه‌ و اصول اخلاقی و حرفه‌ای میلی، حفظ اطلاعات شخصی کاربران است. با استفاده از تیم حرفه‌ای توسعه نرم‌افزار و زیرساخت‌های فنی، زیرساخت امنیتی میلی به‌گونه‌ای کار شده تا از بروز هرگونه شکاف امنیتی و افشای اطلاعات تا حد ممکن جلوگیری کند.

از آن‌جایی که امکان خرید و فروش طلا در سایت و اپلیکیشن فراهم است، میلی حساسیت‌های لازم را برای مبارزه با پولشویی و احراز هویتی کاربران به جهت بررسی حضور کاربران واقعی در نظر گرفته است. یعنی شما به عنوان یک کاربر با وارد کردن اطلاعات هویتی خود برای فعالیت باید احراز هویت شوید تا بتوانید در میلی معاملات خود را انجام دهید. شرایط و مدارک لازم برای احراز هویت در میلی عبارت است از:

امکان تحویل حضوری مساله مهمی در تضمین اصالت فعالیت یک پلتفرم آنلاین است. در وب‌سایت و اپلیکیشن میلی این امکان فراهم شده است که پس از خرید و هماهنگی‌های لازم، نسبت به دریافت فیزیکی طلا از میلی و تحویل حضوری اقدام کنید. طلای آب شده در میلی به‌صورت شمش‌های ۵ گرمی یا ضریبی از آن دراختیارتان قرار می‌گیرد.

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر، بررسی عیار و خلوص طلای آب شده کار تخصصی است. در این زمینه، اصالت شمش‌های میلی با مهر معتبرترین مرکز پلمپ و پک ضد هک و آزمایشگاه‌های ذوب طلای درجه یک ایران تایید شده است. در حال حاضر شمش‌های میلی با پک ضد هک زربد ارائه می‌شود و امکان جعل و تقلب آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

آیا به سایت و اپلیکیشن طلای میلی، می‌توان اعتماد کرد؟

با وجود نوسان قیمت در بازار طلا، کارمزد معاملات خرید و فروش طلای آب شده در میلی ثابت و بسیار ناچیز است. برای شفافیت بیشتر، با نگاهی به جدول زیر از وضعیت کارمزد میلی مطلع خواهید شد. همچنین در وب‌سایت میلی، به‌طور واضح و شفاف کارمزدهای میلی ثبت و مشخص شده است.

علاوه‌بر کارمزد، مهم‌ترین ویژگی که میلی را از سایر پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش طلای آب شده جدا می‌کند، یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا است. یعنی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی، مبلغ فروش هر گرم طلا در میلی با مبلغ خرید آن براساس نرخ هر گرم طلا در بازار یکسان است.

با توجه به تورم و نوسانات اقتصادی، حساسیت برای سرمایه‌گذاری امن با کمترین ریسک، پررنگ‌تر از قبل شده است. در این زمینه، سامانه امن میلی با اخذ مجوزهای لازم از مراکز مربوطه و به پشتوانه شریک تجاری و استراتژیک خود با سابقه بیش از ۴۰ ساله بُنکداری طلا در بازار بزرگ تهران و برخورداری از مجوزهای حقیقی و حقوقی، به‌عنوان پلتفرم امن خرید و فروش طلای آبشده شناخته شده است. این سامانه با ارائه طلای آب شده براساس قیمت لحظه‌ای موجود در بازار رسمی کشور، امکان معامله با هر میزان مبلغ ریالی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

در سامانه امن و مطمئن میلی می‌توانید قیمت لحظه‌ای در بازار طلا را مشاهده کنید. آدرس و مجوزهای فعالیت این پلتفرم به‌طور شفاف در وب‌سایت رسمی سامانه ثبت و مشخص شده است. شما می‌توانید با هر مقدار سرمایه ریالی، طلای آب شده در حسابتان ذخیره کرده یا در قالب شمش‌ طلا، همراه با فاکتور معتبر و رسمی به‌صورت فیزیکی تحویل بگیرید.

این سامانه به پشتوانه بانک رسالت، امکان تسویه آنی برای دارندگان حساب این بانک را فراهم کرده است. طبق این ویژگی، با فروش طلای آب شده خود در سامانه میلی، می‌توانید به‌طور آنی و با تسویه بانک رسالت، وجه نقد خود را دریافت کنید. سرمایه‌گذاری در این سامانه هیچ هزینه اضافی مانند مالیات و اجرت ندارد و همه مبالغ دریافتی به‌صورت شفاف اعلام شده است. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی میلی به آدرس Milli.gold یا اپلیکیشن میلی مراجعه کنید.

این مطلب رپورتاژ است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

برچسب‌ها:

نظر شما