شناسهٔ خبر: 67354988 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رویداد هنری از استاد تا شاگرد برگزار شد

رویداد هنری از استاد تا شاگرد در جهت تولید آثار هنری به بهانه بزرگداشت ایام شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر و همچنین بزرگداشت اربعین شهدای خدمت به خصوص شهید آیت‌الله رئیسی در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی سرچشمه، رویداد هنری از استاد تا شاگرد در جهت تولید آثار هنری به بهانه بزرگداشت ایام شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر و همچنین بزرگداشت اربعین شهدای خدمت به خصوص شهید آیت‌الله رئیسی در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

این رویداد هنری به سفارش مجموعه فرهنگی سرچشمه و با همت انجمن فرهنگی، هنری طلیعه آفتاب با مدیریت هنری سمیه ولیان و دبیری بنفشه اسدالله زاده در سه رشته هنری نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط، چهارم تیرماه در یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد.

اختتامیه این رویداد با بازدید سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراسم تقدیر به انجام رسید.

هاشمی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد هنری و جهت‌گیری خوب محتوایی آن که تولید محتوا در راستای شهید بهشتی و شهید رئیسی با عنوان رویداد هنری از استاد تا شاگرد بود، گفت: هنرمندان همواره ثبت‌کنندگان نقاط عطف تاریخ با زبان لطیف هنر هستند و این مهم امر مغتنمی است که همه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی باید به آن توجه کنند. 

جانشین وزیر فرهنگ ادامه داد: شهادت شهید آیت‌الله بهشتی در اوایل انقلاب و شهادت شاگرد ایشان شهید آیت‌الله رئیسی در ایام ما دو نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که از جهتی شهدای آن دو نقطه شباهت‌های فراوانی با هم دارند. خلق آثار هنری در راستای زنده نگه داشتن مقام شامخ شهدا و پررنگ نمودن نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی آن هم در یادمان شهدای هفتم تیر و و محل شهادت شهید بهشتی از کارهای قابل تقدیر و تشکر است.
انتهای پیام

نظر شما