شناسهٔ خبر: 67354777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند در شادمانه غدیر

همزمان با برپایی شادمانه غدیر توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با همکاری هیئت شباب‌الحسن (ع) اسباب‌بازی‌های دست دوم و نو در شادمانه غدیر جمع‌آوری و روز غدیر به همراه اطعام غدیر به کودکان نیازمند اهدا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همزمان با برپایی شادمانه غدیر توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با همکاری هیئت شباب‌الحسن (ع) اسباب‌بازی‌های دست دوم و نو در شادمانه غدیر جمع‌آوری و روز غدیر به همراه اطعام غدیر به کودکان نیازمند اهدا می‌شود.

در راستای توجه به اقشار مختلف مستضعف و محروم جامعه و با هدف شکل‌گیری حس توجه و اهمیت نسل جدید در انجام امور خیریه و کمک به کودکان بی‌بضاعت هم سن و سال خود طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های کودکانه دست دوم و نو برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

در این ایام نشاط و شادی دل مومنان و اهل‌البیت (ع) در دورهمی شادمانه غدیر شهر یزد که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد راه‌افتاده است، مردم می‌توانند با حضور در غرفه اسباب‌بازی‌ها هدایای خود را عرضه کنند.

به این شکل خانواده‌های یزدی ضمن حضور در شادمانه غدیر، فرزندان خود را برای شرکت در این عمل خداپسندانه هدایت و راهنمایی شده و کودکان وسایل بازی خود را احسان برای اهدا به کودکان نیازمند تحویل این غرفه می‌دهند.

عروسک‌ها و سایر اسباب‌بازی‌های جمع‌آوری شده در روز عید غدیر، همراه با اطعام غدیر در روز امامت و ولایت به دست نیازمندان خواهد رسید و آنها بر سر سفره مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام) مهمان می‌شوند.

شادمانه غدیر که این شب‌ها در محل پردیس فرهنگی (ترمینال قدیم یزد) در حال برگزاری بوده و در آن بیش از ۱۵۰ غرفه، موکب و ایستگاه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی استقرار دارند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در قالب دورهمی بزرگ جشن غدیر برنامه‌های شاد و متنوع در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، بانوان، آموزش شهروندی، ورزشی، گردشگری و خانه بازی کودک، مسابقات ورزشی و کتابخوانی، پرده‌خوانی، چالش‌های فرهنگی و ... تدارک دیده است.

شهروندان محترم می‌توانند تا پنجم تیر ماه هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳ در شادمانه غدیر شرکت کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما