شناسهٔ خبر: 67354738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار لرستان:

زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران اربعین فراهم شود

استاندار لرستان بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات دهی هر چه بهتر به زائران اربعین تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز چهارم تیرماه در جلسه ستاد اربعین استان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: استان لرستان در مرز مهران به عنوان معین ایلام معرفی شده که تعیین محلی برای استقرار و خدمت رسانی در این منطقه ضروری است تا زائران اربعین مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: راه‌های اصلی و چهارخطه‌های استان باید تا قبل از شهریورماه تسطیح، نقاط حادثه خیز رفع و مواکب و اماکن داخل شهر همچون بوستان‌ها برای ورود زائران اربعین آماده شوند.

استاندار گفت: چند کیلومتر از عملیات محور الیگودرز به اصفهان و جاده چگنی به سمت کوهدشت باقی مانده است که، چون مسیر ورود و خروج زائران به استان هستند باید تا قبل از اربعین زیر بار ترافیک بروند.

آقای شفقت با تأکید بر اینکه وزارتخانه‌ها باید اجازه دهند ادارات در استان به صورت یکپارچه مدیریت شوند، تصریح کرد: لرستان علاوه بر پشتیبانی از ایلام، باید زیرساخت‌های لازم برای خدمات دهی به زائران خود را هم داشته باشد بنابراین تکلیف دینی حکم می‌کند با تمامی امکانات، محور خدمات دهی به آنان باشیم.

وی افزود: زیرساخت‌های حمل و نقل، پوشش تلفن همراه و روشنایی معابر نیز باید از طرف دستگاه‌های مرتبط تأمین و بر فعالیت رستوران‌های بین راهی نظارت شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه اربعین اقتدار جهان شیعه است و مسیر انبیا را تبیین می‌کند، اظهارداشت: باید نظام جهانی با این حرکت عظیم آماده شود و به سمت پذیرش امامت برود.

<div id="video-display-embed-code_11247977"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267692/11247977?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما