شناسهٔ خبر: 67354450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس جمهور باید خط انقلابی گری را ادامه دهد

حوزه/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: رئیس جمهور اصلح باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و همین طور نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد. نگاه رئیس جمهور اصلح باید به سمت پتانسیل ها و توانمندی های فراوان داخلی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام محمدعلی جابری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بین دانشجویان با اشاره به اهمیت و تبیین انتخابات و داشتن ایران قوی، بیان کرد: رئیس جمهور اصلح وعده فروشی نمی کند، زیرا کسانی که وعده فروشی می کنند عموماً اهل عمل نیستند.

وی افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی است و این به معنای این است که مردم در اجرای اسلام نقش دارند و این نقش مهم و اساسی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی انتخابات‌های متعددی داشته‌ایم و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به شعار خود که جمهوریت و اسلامیت است پایبند بوده است.

حجت‌الاسلام جابری اظهار کرد: رئیس جمهور اصلح باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و همین طور نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد. نگاه رئیس جمهور اصلح باید به سمت پتانسیل ها و توانمندی های فراوان داخلی باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات اعتماد به نفس و امید دانشجوها را افزایش می دهد، چرا که می بینند با این کار در اداره کلان کشور مشارکت کرده اند و این موضوع هم به ابعاد درونی کشور کمک زیادی می کند و هم به جامعه جهانی نشان می‌دهد که مردم و جوانان پای کار این کشور هستند و دشمنان را وادار می کند با ایران قوی کنار بیایند.

حجت الاسلام جابری تصریح کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و وقتی که مردم به او اعتماد کردند و پای کار آمد، وقت خود را صرف مردم کند.

وی ادامه داد: یک ویژگی خوب رئیس جمهور این است که از خودگذشته باشد و تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار بگیرد، همین طور استعدادهای داخلی را کشف کند و مورد استفاده قرار دهد. توقع ما از رئیس جمهور آینده این است که اولویت ها را به خوبی بشناسد و بتواند مشکلات کشور را اولویت بندی کرده و به ترتیب حل کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در این روزهای انتخاباتی مردم کشورمان باید دقت کنند و با معیارهای درست داوطلبان رئیس جمهوری را مورد بررسی قرار دهند. کسی که می خواهیم انتخاب کنیم باید خط انقلابی گری را ادامه دهد، مهم ترین ویژگی رئیس جمهور فسادستیزی و پاک بودن است، تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند پس مردم عزیز ما باید کسی را انتخاب کنند که بار دیگر امید را به جامعه برگرداند.

نظر شما