شناسهٔ خبر: 67354379 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ماجرای عجیب ستاره آلمان: هزار روز خانه‌نشینی!

نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند، در بازی مقابل سوئیس گل تساوی آلمان را به ثمر رساند و ستاره محبوب این روزهای مانشافت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، نیکلاس فولکروگ قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا به مارکا گفته بود:"نمی‌توانم از این شادتر باشم." او اشتباه می‌کرد چون در یورو، مقابل سوئیس یکی از فراموش نشدنی‌ترین شب‌های دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد

فولکروگ در دقیقه 76 به جای جمال موسیالا وارد زمین شد و در دقیقه 90+2 گلی را به ثمر رساند که باعث شد آلمان به عنوان صدرنشین گروه A به دور حذفی صعود کند.

یولیان ناگلزمان، با اشاره به نقش این بازیکن در تغییر نتیجه بازی گفت:"او یک گل خوب دیگر به ثمر رساند. داشتن چنین بازیکنی که بتواند از روی نیمکت به ما ملحق شود برای ما مهم است."

آمار فولکروگ در تیم ملی آلمان قابل توجه است: او آمار 13 گل و دو پاس گل در 19 بازی را ثبت کرده که تنها در سه بازی از ابتدا درون ترکیب حضور داشته است.

او در واقع به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین گل را برای آلمان به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رسانده است. جالب اینجاست که هر چهار گل او در تورنمنت‌های بزرگ به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رسیده است: مقابل اسکاتلند و سوئیس در یورو 2024 و مقابل اسپانیا و کاستاریکا در جام جهانی 2022.

بازیکن سابق هانوفر و وردربرمن پس از بازی گفت:"من هیچ رازی ندارم. واقعاً عادت ندارم برای دورتموند به عنوان بازیکن  تعویضی بازی کنم اما مهم است که انرژی خودم را به زمین بیاورم و به ترکیب بدهم."

او درباره گلزنی‌اش گفت:"این گلی نبود که ما را از حذف نجات دهد، اما مسیر ما را تغییر داد. در اصل، ما رقیب ضعیف‌تری نسبت به زمانی که قرار بود دوم شویم، خواهیم داشت. هر تیمی نقاط قوت خود را دارد و اگر می‌خواهیم قهرمان اروپا شویم، باید هر تیمی را شکست دهیم."

او با اشاره به مصدومیتی که برای چند وقت او را از میادین دور نگه داشته بود، گفت:"من بین 800 تا 1000 روز دور از فوتبال بودم. سه فصل را با مصدومیت زانو و مچ پا در خانه گذراندم... بارها تحت عمل جراحی قرار گرفته‌ام و سخت جنگیده‌ام تا برگردم و اینجا باشم. می‌دانم برای چه کاری تلاش کرده‌ام، چه رنج‌هایی کشیده‌ام و انصافاً شایسته آن هستم."

نظر شما