شناسهٔ خبر: 67354233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پایان فرصت نهایی نمایندگان برای اعتراض به امتیازبندی‌ها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت امتیازبندی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت امتیازبندی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی، گفت: برای تعیین تکلیف این موضوع جلسه ماده پانزده آیین‌نامه داخلی قوه مقننه تشکیل شد که طبق ماده مذکور، این جلسه با حضور نایب رئیس اول مجلس ، رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس و روسای شعب پانزده گانه تشکیل شد که در این جلسه به اعتراضات نمایندگان، مواردی که ابهام دارد و موضوعاتی که آیین‌نامه ساکت است، رسیدگی کردند.

وی افزود: این جلسه روز شنبه هفته جاری برگزار شد که پس از آن نتایج امتیاز بندی‌ها به همه نمایندگان اعلام می‌شود و آنها طبق آیین‌نامه داخلی مجلس 24 ساعت فرصت دارند تا به نتایج اعتراض کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: پس از اعلام نتایج امتیازبندی‌ها از سوی اداره قوانین به نمایندگان، و پایان فرصت اعتراض نهایی ، جلسه هیئت رئیسه با روسای شعب برای تعیین تکلیف نهایی اعضای کمسیون‌های سیزدهگانه تخصصی مجلس برگزار و نتایج اعلام می‌شود.

نماینده تهران گفت: زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه با روسای کمیسیون‌ها نیز بستگی به جمع‌بندی اداره قوانین مجلس درباره اعتراضات و امتیازبندی‌ها و اعلام آن به هیئت رئیسه است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما