شناسهٔ خبر: 67353981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان اردبیل: فضای خدمتگزاری نباید تحت تاثیر حاشیه‌سازی‌ها باشد

اردبیل-ایرنا- دادستان مرکز استان اردبیل با تاکید بر ضرورت صیانت از اقدامات قانونی دستگاه‌ها از مدیران خواست در خدمتگزاری خود تحت تاثیر حاشیه‌سازی‌ها به‌ویژه در فضای مجازی نباشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل؛ جلال آفاقی روز دوشنبه در دومین جلسه کمیته امنیت روانی استان که به‌صورت مشترک با کمیته فضای مجازی انتخابات استان اردبیل در محل دادستانی برگزار شد، با تشریح برخی از مصادیق ناامنی روانی در جامعه و مولفه‌ها و شاخصه‌های تولید و ارتقای امنیت روانی، گزارشی از اقدامات دادستانی در حوزه پیگیری حقوق عامه و صیانت از امنیت روانی شهروندان در حوزه‌های مختلف ارایه کرد.

وی با تاکید برذ لزوم تولید محتوا در فضای مجازی و پاسخ به شبهات و شایعات در زمان تاثیرگذار خود، بر تقویت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها و ارتقای کارکرد آن به‌ویژه درحوزه افکارسنجی و مدیریت رسانه تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه‌ها نباید در خدمت‌رسانی تحت تاثیر حاشیه‌سازی‌ها قرار گیرند، ادامه داد: صیانت از اقدامات قانونی مدیران و برخورد با هرگونه ناامنی روانی در فضای خدمتگزاری از وظایف مهم دادستانی است.

آفاقی، دادستانی اردبیل را حامی اشخاص مطالبه‌گر دانست و بر ارتقای احساس مسئولیت اجتماعی شهروندان و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت خویش و عدم بی‌تفاوتی نسبت به مسائل پیرامون تاکید کرد.

دادستان مرکز استان اردبیل از عموم مردم استان خواست هرگونه اطلاعات خود پیرامون نارسایی‌ها و خاستگاه‌های جرایم و مفاسد را به دادستانی منعکس دارند.

وی در پایان با تذکری دیگر به نشر و بازنشر کنندگان اخبار کذب در فضای مجازی، از تداوم برخورد قاطع قضایی از سوی دادستانی در این‌خصوص خبر داد.

نظر شما