شناسهٔ خبر: 67353830 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طی سه ماهه اول سال جاری انجام شد؛

54 کيلومتر قنو زني و ايجاد کانال در محورهاي مواصلاتي شهرستان دلفان

صاحب‌خبر -
54 کيلومتر قنو زني و ايجاد کانال در محورهاي مواصلاتي شهرستان دلفان
خبرگزاری آریا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان از 54 کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از لرستان، روح‌اله زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان به عملکرد این اداره اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه، با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان دلفان، 6 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده است.
وی اضافه کرد: در این مدت، احداث 4 آب نما، پی کنی 8 دهانه پل و 2 دهانه پل احداث شده است.
زمانی بیان کرد: ریزش برداری محور فیروزآباد و محورهای روستایی با حجم عملیاتی 3040 مترمکعب، شانه سازی محور نهاوند به طول 2کیلومتر، راه شکافی راه روستایی به طول 3کیلومتر، پرکردن دستک پل 1850 متر مکعب، 54 کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، 40کیلومتر علف زنی، رفع افتادگی شانه راه 500متر مکعب و انجام 98تن لکه گیری بخش دیگری از اقدامات شاخص طی سه ماهه نخست 1403 در شهرستان دلفان است.
وی تنقیه و لایروبی 12 دستگاه پل‌ در محور روستایی و اصلی، پاکسازی حاشیه نیوجرسی به طول 5کیلومتر، جاروزنی سطح راه به طول 5 کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول 18 کیلومتر، ایجاد هره خاکی به طول 550 متر و ساخت و احداث 2 دستگاه آبرو را به‌ عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات سه ماهه در حوزه راهداری برشمرد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلفان تصریح کرد: 26 کیلومتر خط کشی، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد 40 عدد، نصب 10 عدد بشکه ایمنی، نصب 200عددآشکار ساز گاردریل، نصب 88 عدد آشکار ساز نیوجرسی، نصب 40 عدد چشم گربه ای، نصب 345قطعه نیوجرسی 4 متری، پاکسازی لاشه 12 مورد، 14 مورد اخطار به متجاوزان حریم راه و تخریب 4 مورد از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.
زمانی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای مسافری 20مورد و کنترل دروازه ای باری 20 مورد 5 گشت مشترک با پلیس و 11 دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است همچنین در طرح صحت سنجی ناوگان عمومی از تعداد 147مورد بازدید به عمل آمد.

نظر شما