شناسهٔ خبر: 67353678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری اختتامیه رزمایش سراسری شهید جمهور و شهدای راه خدمت در مازندران

آئین اختتامیه رزمایش سراسری شهید جمهور و شهدای راه خدمت امروز با حضور سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آئین اختتامیه رزمایش سراسری شهید جمهور و شهدای راه خدمت با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و «محسن قنادزاده» مسئول سازمان بسیج عمران و معماری امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

در طی این رزمایش که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و با همراهی و مشارکت هزار و ۲۰۰ مهندس و ۲۶۰ دستگاه اجرایی فنی و خدمت رسان استان برگزار شد۴۰۰ عنوان برنامه اجرا و ۱۷۸ پروژه به ارزش۱۶۰۰ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید.

در پایان این آئین ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین سپاه کربلا و شرکت مخابرات استان مازندران در راستای عملیات اجرای شبکه فیبر نوری به طول هزار کیلومتر در سطح استان، از خانواده‌های معظم شهدای جامعه مهندسی، مدیران شاخص دستگاه‌های اجرایی و مهندسین برتر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما