شناسهٔ خبر: 67353316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وضعیت مبهم سرمربی یونانی در فوتبال ایران

مربی خارجی گل‌گهر شاید در تلاش است همچنان به حضور در نیمکت گل‌گهر ادامه دهد اما عملکرد او بخصوص در هفته‌های پایانی، اصلاً قابل دفاع نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، گل‌گهر سیرجان در فصل نقل‌وانتقالات بیست‌وسومین دوره لیگ برتر، تقریباً سنگ تمام گذاشت و بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفت.

هر چند این تیم تجربه زیادی در لیگ برتر نداشت، اما حضور سرمربی خارجی و خوش‌قولی مسئولان این تیم در پرداخت‌ها، باعث شد گل‌گهر سیرجان به یکی از تیم‌هایی تبدیل شود که بازیکنان زیادی مشتاق حضور در آن تیم باشند. هر چند همان‌قدر که حضور بازیکنان خوشایند مسئولان و هواداران بود، همان‌قدر مسئولیت آنها را بیشتر می‌کرد و انتظارات را بالا می‌برد. حالا بیست‌وسومین دوره لیگ برتر به پایان رسیده و همین مسئولان باید به فکر دوره بعدی رقابت‌ها باشند.

گل‌گهر سیرجان با هدایت مارینوس اوزونیدیس روزهای خوبی را در فصل گذشته لیگ برتر سپری کرد اما در نهایت جایگاه بهتری از نهمی کسب نکرد.

گل‌گهر از 30 بازی 36 امتیاز کسب کرد که آمار چندان خوبی نیست بخصوص اینکه گل‌گهر برای لیگ بیست‌وسوم کم هزینه نکرد و انتظارات بیشتر از این بود. از طرف دیگر گل‌گهر در هفته‌های پایانی عملکرد بسیار بدی داشت و بخش زیادی از داشته‌های گل‌گهر در هفته‌های پایانی به باد رفت. حالا دوباره به شرایط قبل از لیگ بیست‌وسوم رسیدیم، اما این بار برای لیگ بیست‌وچهارم و البته حفظ یا عدم حفظ مارینوس اوزونیدیس، سرمربی‌ای که ظاهراً هنوز مسئولان گل‌گهر سیرجان نمی‌دانند که این سرمربی موفق بوده یا نه؟

مربی خارجی گل‌گهر سیرجان ظاهراً بدش نمی‌آید و شاید هم در تلاش است همچنان به حضور در نیمکت گل‌گهر ادامه دهد و تمایل زیادی برای ادامه همکاری‌اش با این تیم سیرجانی دارد، اما عملکرد او بخصوص در هفته‌های پایانی، اصلاً قابل دفاع نیست و گل‌گهر سیرجان یک بار دیگر باید قبل از جذب بازیکنان مطرح و خوب، باید فکری به حال نیمکتش کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما