شناسهٔ خبر: 67352896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

با حضور نمایندگانی از اداره کل سلامت شهرداری تهران صورت گرفت؛

برگزاری نشست سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای فرهنگی برای افزایش مشارکت سالمندان

به منظور بررسی نظرات، پیشنهادات و مشکلات اعضای کانون سالمندان منطقه ،۲۲ نشستی با حضور نمایندگان اداره کل سلامت شهرداری تهران به منظور سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و ایجاد بسترهای فرهنگی برای افزایش مشارکت سالمندان در برنامه های اجتماعی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردادی منطقه۲۲، در این نشست اعضا و دبیران کانون سالمندان منطقه علاوه بر ارائه گزارش از اقدامات سلامت محور ویژه کانون سالمندان در سراهای محله ۱۲گانه منطقه، به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در حوزه سالمندان و برنامه ریزی های لازم جهت مشارکت بیشتر در فعالیت های اجتماعی پرداختند.

در انتها مشکلات بیان شده توسط اعضا توسط نمایندگان اداره کل سلامت و مدیر سلامت منطقه۲۲ پاسخ داده شد و نظرات و نیاز سنجی های لازم جهت ایجاد بسترهای مناسب با هدف حضور فعال و بیشتر سالمندان در جامعه و اجتماع ثبت شد تا بررسی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: یکی از ماموریت‌های فرهنگی ما ایجاد حال خوب در زندگی مردم است و حال خوب مستلزم اصلاح، مراقبت و تشویق شهروندان به مشارکت حداکثری در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: در تمامی کارهایی که پای مردم در میان بوده به نتیجه دلخواه رسیده ایم پس باید در سیاست گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی حضور مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما