شناسهٔ خبر: 67352861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اهدای ۱۰۰عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت گواهینامه دار د... -

اقتصاد ایران: دماوند- رییس اداره راهداری شهرستان دماوند از اهدای ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت گواهینامه دار این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهران جعفری فرد، ظهر دوشنبه در همایش ارتقای ایمنی موتورسواران که با حضور مسؤولان و راکبین موتور در آموزشگاه موتورسیکلت میعاد شهرستان دماوند برگزار شد اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان تهران، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور است که هر ساله در قالب برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی اجرا می‌شود.‌

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی شهرستان دماوند را راکبین موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: این همایش با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی برگزار شد.

رئیس اداره راهداری دماوند گفت: امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی مؤثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در شهرستان برداریم.

بر اساس این گزارش در این مراسم ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت دارای گواهینامه در شهرستان دماوند به همت اداره راهداری این شهرستان کلاه ایمنی اهدا شد.

برچسب‌ها:

نظر شما