شناسهٔ خبر: 67352855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن رأی اولی ها در استان همدان

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشن رأی اولی‌ها با عنوان «شکوه خدمت در مسیر دانایی» در همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جشن رأی اولی ها در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با توجه به نزدیک شدن روز انتخابات گفت: نقش کانون پرورش فکری در رشد، پویایی و سرنوشت نوجوانان ما بسیار موثر است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: انتخابات، آینده و سرنوشت کشور ما را رقم می زند و این انتخابات زود هنگام نقطه عطف تاریخ کشور ما محسوب می شود.

او تأکید کرد: پس از دولت یازدهم و دوازدهم کشور دچار مشکلات زیادی شد و قیمت‌ها و تورم افزایش پیدا کرد، اما مردم با انتخاب شهید رئیسی مقابل افزایش بی وقفه تورم را گرفتند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: رئیس جمهور شهید با سفر‌های استانی رقم‌های خوبی برای مصوبه سفر در نظر می گرفتند که در استان بیش از ۱۴ همت در نطر گرفته شد که نیمی از آن تاکنون انجام شده است و برخی از طرح های نیمه تمام را به اتمام رساندیم

او گفت: انتقال اب از تالوار به همدان و ایجاد تصفیه خانه و در حوزه بهداشت تکمیل بیمارستان اکباتان، در حوزه راه و همینطور خوابگاه‌های دانشجویی و حوزه‌های دیگر که یادگار شهید جمهور است

استاندار همدان افزود: امیدواریم مردم با آگاهی کافی و بر مبنای عقلانیت در انتخابات شرکت و فرد شایسته و اصلح را انتخاب کنند.

قاسمی فرزاد: در این بین رأی اولی‌ها نیز بسیار مهم هستند و سرنوشت کودکان و نوجوانان کشور بسته به تصمیم و انتخاب شایسته ما خواهد بود.

نظر شما