شناسهٔ خبر: 67352583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

۸۵ سرویس خاک و نخاله از محدوده رفع خلاف ساخت و سازهای غیرمجاز منطقه ۱۹ جمع‌آوری شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از جمع‌آوری ۸۵ تن خاک و نخاله ساختمانی از معابر ناحیه سه این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه پاکسازی این معابر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: عملیات جمع آوری خاک، نخاله ها و پسماندهای ساختمانی ناشی از رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز در معابر شهید غفوری با ۶۵ سرویس کامیون انجام و معبر به طور کامل پاکسازی شد.

این مسئول ادامه داد: پاکسازی معابر شهری این محدوده به منظور حذف زوائد و نازیبایی های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور انجام می شود.

نایبی با اشاره به آغاز جمع آوری خاک نخاله از معبر موزاییک سازی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰ سرویس جمع آوری انجام و تا پاکسازی کامل و بازگشایی مسیرها طی یک هفته آینده با پیش بینی انتقال ۱۵۰ کامیون نخاله ساختمانی ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد:  این اقدامات با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی اداره خدمات شهری منطقه و با بهره گیری از ماشین آلات کامیون، لودر و بابکت انجام می شود.

انتهای پیام / 

نظر شما