شناسهٔ خبر: 67352308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

نقش سران طوایف در جهاد تبیین محوری است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نقش سران طوایف و بزرگان جامعه در جهاد تبیین محوری است و آنان وظیفه دارند نقش خود را به درستی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، پیش از ظهر امروز در جمع بزرگان، ریش‌سفیدان و سران طوایف شهرستان‌های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و گلشن اظهار کرد: پیشتازی، پیشگامی و صلابت ملت و امت‌ها بر اساس ویژگی‌ها و اتفاقات خاص رقم می‌خورد که جامعه شناسان علل بسیاری را برای این مهم مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش رهبران، مردم و اعتقادات حاکم بر جوامع در این میان بسیار تأثیرگذار و مهم است، گفت: از ابتدای بعثت پیامبر اسلام شرایط حاکم بر منطقه حجاز نشان می‌دهد که تبعیت مردم از رسول خدا باعث پیشرفت، اقتدار و صلابت مردم شده و وجود پیامبر اسلام و تقویت معنویات حاکم بر مردم در آن مقطع توانست آنان را به اوج افتخار و عزت برساند، هر زمان که این سه ویژگی در میان مسلمانان وجود داشت، آنان توانستند قله‌های پیشرفت و صلابت را فتح کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی توانستند این باور را به همگان نشان دهند که می‌توانند استقلال خود را به دست گرفته و قله‌های عزت و صلابت را فتح کنند، پس از عنایت الهی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب نقش مردم در صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مهم‌ترین نقش به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: مردم ما توانستند با تبعیت از امامین انقلاب به اوج اقتدار و صلابت برسند و در دوره‌های مختلف دشمن را شکست بدهند.

سردار شفائی بیان کرد: بدون شک علت شکست دشمن در فتنه‌های مختلفی که علیه ملت و کشور ما به راه انداخت عنایت الهی، رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و نقش پذیری مردم بوده است، تمرکز امروز دشمن بر اذهان و افکار مردم ما بر همین اساس است که باورهای آنان را تغییر و آنان را نسبت به آینده ناامید کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هیچ زمان و مقطعی به دنبال کاهش دشمنی نبوده و تمام توان خود را برای توقف انقلاب اسلامی به کار بسته است، گفت: در مقطع زمانی فعلی وضعیت ما بسیار مورد توجه است و ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم که اگر دقت نداشته باشیم در پازل دشمن عمل خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دشمن به دنبال تضعیف انتخابات و مشارکت حداقلی است تا بتواند خواسته‌های خود را به طریق مختلف از این مسیر به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت در انتخابات نقشی بسیار جدی و ماندگار در موضوعات مختلف کشور از جمله اقتدار و صلابت دارد.

سردار شفائی تصریح کرد: سران طوایف و بزرگان جامعه وظیفه دارند نقش خود در جهاد تبیین را به درستی انجام دهند، شما باید با شناخت صحیح از شرایط کنونی کشور آحاد جامعه را برای مشارکت فعال در انتخابات تشویق کنید.

وی خاطرنشان کرد: امنیت پایه پیشرفت کشور و استان است و نقش سران طوایف و بزرگان در این مسیر ارزشمند، بسیار مهم است.

نظر شما