شناسهٔ خبر: 67352293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برمبارزه با جرایم سایبری

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مال باختگان جرایم سایبری و کلاهبرداری های اینترنتی به پلیس فتا مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   عتباتی در جلسه ی شورای پیشگیری از وقوع جرم بمنظور جلوگیری از کلاهبرداری، سرعت در رسیدگی  اهمیت موضوع و جلوگیری از انتقال اموال غیر مال باختگان جرایم سایبری به پلیس فتا مراجعه کنند.

کلاهبرداری و جعل در فضای حقیقی و مجازی و امروز از معضلات و جرائم علیه اموال است که امروز اموال مردم تهدیدمی کند واین روند افزایشی جرائم علیه اموال و مالکیت از دغدغه مهم دستگاه قضا است.

وی بی توجهی باعث شده است که گاهی برخی افراد ثمره  و زحمت و دارایی یک عمر خود از دست می دهند و این بسیار درد ناک است و ما در مقابل این افراد احساس مسئولیت داریم.

عتباتی به مقوله  جمع آوری معتادان و سرقت اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل قبولی در این حوزه انجام گرفته ولی نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی بر آموزش و روش های پیشگیرانه و برخورد جدی با جرائم تاکید و گفت: باید با اقدامات پیشگیرانه سرمنشأ این جرائم از بین ببریم .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه به مرحله   کشف و دستگیری جرم سرقت بویژه در شهرهای بزرگ و رسیدگی پرونده های بلا اقدام سرقت توسط پلیس آگاهی تاکید کرد .

مجیدی به اشاره به پیشگیری از جرائم اموال و مالکیت گفت: مشاوران املاک  بستر جرائمی هستند که ورود جدی پلیس نظارت بر اماکن را می طلبد.

همچنین در این جلسه حاضران به بیان نظرات خود پرداختند.

 

نظر شما