شناسهٔ خبر: 67352241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دکترین رفتاری سپاه برگرفته از ملاک‌های رئیس جمهور در تراز انقلاب است

آزیتا یوسفیان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دکترین رفتاری سپاه برگرفته از ملاک‌های رئیس جمهور خوب و در تراز انقلاب است.

صاحب‌خبر -

محمد علی‌پور امروز (چهارم تیر ماه) در همایش تبیین انتخابات که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، بیان کرد: بسیج هیچ‌گاه خسته، فرسوده و پیر نمی‌شود و با روحیه بالای جهادی وارد میدان می‌شود، در هیچ کجای تاریخ در اهداف جمهوری اسلامی احساس خستگی نکرده و شما جامعه عشایری مانند پیروان حضرت موسی از هر رود نیلی عبور کرده‌اید.

وی با بیان اینکه مردم لرستان به‌دلیل دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینداری بسیجی هستند، اما حفظ ارزش‌های اسلامی و دینداری مردم وظیفه شماست، افزود: امام خمینی (ره) وعده شکست رژیم شاهنشاهی را قبل از پیروزی انقلاب، اخراج مستشاران، پیروزی انقلاب در برابر دشمنان داخلی و خارجی و وعده شکست رژیم متجاوز بعث را دادند.

سمت و سوی حرکت عظیم انقلاب را دانشجویان رقم زدند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امام راحل وعده تربیت جوانان انقلاب اسلامی را دادند، اینجا بود که سمت و سوی حرکت عظیم انقلاب را دانشجویان رقم زدند و در هشت سال دفاع مقدس، جوانان ما با شجاعت در برابر دشمن ماندند و پیروز شدند.

علی‌پور با بیان اینکه آهنگ حماسه هنرمندان ما با «دایه دایه» که شور و حال خاصی به ما داد، مایه عزت و بزرگی ما بود، اظهار کرد: ایجاد محور مقاومت در سال ۱۳۶۰ و دوران اوج جنگ‌های سخت زمینی و هوایی به مرزهای مختلف کشور از سوی امام خمینی (ره) مطرح شد که حاج احمد متوسلیان برای تشکیل محور مقاومت به لبنان رفت و امروز در جهان می‌بینیم که پایه این محور بر مبنای وعده امام در همان سال‌ها محقق شد.

وی ادامه داد: وعده دیگر امام خمینی (ره)، قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر مستکبران و زورگویان بود که در عملیات وعده صادق تجلی یافت و جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را در منطقه به اثبات رساند، وعده دیگر امام راحل، احیای تمدن ایران اسلامی است که به دست شما باید محقق شود، امام وعده فروپاشی رژیم کودک‌کش اسرائیل را داده بود، در حالی که اوایل انقلاب فقط چند کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناختند، امروز بیش از ۱۳۰ کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند.

ایران صاحب اراده قوی، قدرت، استراتژی و راهبرد است

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه امام فرمودند، این نظام و پرچم به حکومت جهانی امام زمان (عج) متصل می‌شود و به این موضوع و وعده شک ندارم، اما تحقق دولت و جامعه اسلامی شرط ظهور امام زمان است، بیان کرد: روزی قدرت خلق هیچ صنعتی را نداشتیم، اما امروز به قدرت رسیده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم. دشمن تلاش می‌کند این فضای خوب و قدرت را تیره و تار کند که باید با قدرت در مقابل آن‌ها بایستیم، ایران صاحب اراده قوی، قدرت، استراتژی و راهبرد بود و برای همین است که ایران قوی مورد تأکید ملت است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ایرانی قوی و مقتدر و استفاده از قدرت مبتنی بر دانش، فناوری، اخلاص در برابر دشمنان داخلی و خارجی تاکید دارد، ادامه داد: ما همواره در مسیر قوی بودن قدم خواهیم برداشت، در طول تاریخ خوانده‌ایم که اگر می‌خواهیم قوی باشیم و قوی بمانیم باید یک رئیس جمهور قوی و در تراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم. راهبرد دشمن، جلوگیری از ایران قوی است که یکی از آن راهبردها جلوگیری از حضور شما در پای صندوق رای است و مشارکت شما برای بقای جمهوری اسلامی بسیار اثربخش خواهد بود که با بصیرتی که شما دارید، توطئه‌های دشمن را خنثی خواهید کرد.

علی‌پور خطاب به اعضای جامعه تخصصی بسیج، گفت: شما ناجیان اقشار مردم لرستان هستید، امروز دو گفتمان در کشور به وجود آمده، یکی تکیه بر ظرفیت داخلی، توانمندی‌ها، اعتمادسازی و توکل به خدا و همین جوانان است که این گفتمان مایه افتخار جوانان و بسیجیان است و اگر می‌خواهیم کشوری قدرتمند داشته باشیم، باید رئیس‌ جمهوری در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم و گفتمان دیگر ناامیدی است، ناکارآمدی، بی‌اعتمادسازی نسبت به ظرفیت‌های داخلی کشور و ... است در حالی که از ابتدای پیروی انقلاب، غرب‌گراها هیچ کار مثبتی برای ملت و مردم ایران انجام ندادند و هر جا کار کردند، به نفع اربابان خود بوده است.

رئیس‌ جمهوری انتخاب کنید که در گفتمان دینی در کنار شما باشد

وی با بیان ویژگی‌های رئیس‌ جمهور اصلح و تراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رئیس‌ جمهوری انتخاب کنید که در گفتمان دینی در کنار شما باشد، بزرگی و عظمت یک کشور به جغرافیا و وسعت آن نیست به جوانان و مردم ایران است و هر کسی نمی‌تواند ردای ریاست جمهور شهید را بر تن بپوشد. امام راحل می‌فرماید انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دکترین رفتاری سپاه برگرفته از ملاک‌های رئیس جمهور خوب و در تراز انقلاب است و از هیچ نامزدی حمایت نخواهد داشت، شعار ما مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات است، ما نمی‌خواهیم پس از انتخابات آشوبی بپا شود و امنیت را برای مردم می‌خواهیم و زندگی با آرامش برای مردم و استان می‌خواهیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه اولین شاخص برای رئیس جمهور تراز جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری است، اظهار کرد: امروز ولی و امام جامعه ما نماینده ولی خدا روی زمین است و رئیس‌ جمهور باید هم در ظاهر و هم باطن دارای اعتقاد قلبی و عملی به ولی جامعه باشد.

او شاخصه دیگر رئیس‌ جمهور را خستگی‌ناپذیری و تلاش برای رفع مشکلات معیشت و اشتغال دانست و گفت: همان‌طور که در دیگر عرصه‌ها قوی هستیم، رئیس‌ جمهوری می‌خواهیم که این دو مشکل را با کار جهادی و بدون خستگی حل کند، ادامه‌دهنده راه شهید خدمت باشد. رئیس جمهوری را انتخاب کنید که شایسته ملت و مردم باشد، زیرا مردم پایه و اساس قدرت هر کشوری هستند.

انتهای پیام

نظر شما